تصادف حمید بقایی و همسرش در گیلانغرب

0
460

برخی رسانه‌ها ظهر امروز خبری را مبنی بر تصادف حمید بقایی مشاور محمود احمدی نژاد در شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه منتشر کردند و فرماندار این شهرستان این خبر را تایید کرد.

کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب در گفتگو با صدا و سیما گفت: حمید بقایی (معاون دولت‌های نهم و دهم) در حوزه استحفاظی شهرستان گیلان غرب به همراه خانواده دچار سانحه تصادف شدند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت حال عمومی ایشان و خانواده اش افزود: ایشان پس از انتقال به یکی از مراکز درمانی و انجام اقدامات پزشکی به همراه خانواده با حال عمومی مساعد ترخیص شدند. این تصادف روز چهارشنبه رخ داده است.

اوائل آذر ۱۳۹۶ سردار پورمختار بقایی را متهم کرد که ۳میلیون و ۷۰۰ هزار یورو و ۵۳۰ هزار دلار مربوط به جنبش عدم تعهد توسط حمید بقایی مفقود شده‌است که البته به گفته بقایی در جایی ثبت نشده و رسید دریافت نداشته‌است.

۲۰ بهمن ۱۳۹۶ در این رابطه و اتهام، بقایی گفت:

اگر ادعای اطلاعات سپاه صحیح است چرا فرماندهان سپاه قدس که بی حساب و کتاب بدون اخذ سند و رسید به اینجانب ارز داده‌اند دادگاهی نمی‌شوند!؟ سپاه قدس باید شاکی باشد که نیست … آیا تاریخ مصرف برخی به پایان رسیده و قرار است بزودی تصفیه‌هایی در سپاه صورت بگیرد و اینجانب هم باید بهانه و قربانی اختلافات درونی سپاه شوم؟

حمید بقایی، بعد از سکته مغزی با نظر کمیسیون پزشکی در مرخصی است و تاکنون هر ماه با رای کمیسیون پزشکی، مهلت این مرخصی تمدید شده است. بقایی به پانزده سال حبس و ۴۳ میلیارد تومان جزای نقدی و شلاق محکوم شده است.