تشکر فردوسی‌پور از حمایت رسانه‌ها و مردم

0
228

برنامه نود این هفته ساعت 23 دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. در ابتدای برنامه عادل فردوسی پور اظهار کرد: از همه رسانه ها، سایت ها، روزنامه ها و مردم که در هفته گذشته از برنامه نود حمایت کردند و لطف داشتند تشکر می کنم. در تمام این سال ها ما به لطف و حمایت و همدلی شما متکی بودیم و از شما صمیمانه تشکر می کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم با رعایت اصول خودمان برنامه ای مطابق میل نظر شما پخش کنیم. دست شما را می فشارم.

12 گل خورده پرسپولیس، حاصل اشتباهات فردی
تیم فوتبال پرسپولیس گل های زیادی را این فصل به خاطر اشتباهات فردی بازیکنانش دریافت کرده است. شاگردان برانکو 12 گل از 18 گلی که تا به اینجای فصل دریافت کرده اند، به خاطر اشتباهات فردی بوده است. پرسپولیس در حالی که از نظر آماری در دیدار مقابل پدیده بهتر از حریف خود عمل کرد اما در نهایت بازی به تساوی کشیده شد. در این دیدار سفید پوشان پدیده فقط یک شوت درون چارچوب داشتند اما 2 بار با اشتباهات یاران پرسپولیس صاحب گل شدند.

در پایان برنامه علی حنطه روی خط برنامه آمد و توضیحاتی درباره حضورش در استقلال اهواز ارائه کرد. او در بخشی از صحبت های خود گفت: زمانی که به استقلال اهواز آمدم قرار بود 15درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند که این کار را نکردند.