ترور در آلمان توسط سیستم جنایتکار جمهوری اسلامی

0
1302

ترور میکونوس در ۱۷ سپتامبر ۱۹۹۲ در برلین آلمان در رستورانی به همین نام صورت گرفت که در نهایت به تاریخ ۱۰ آوریل ۱۹۹۷ حکم جلب بین‌المللی برای علی فلاحیان وزیر وقت اطلاعات جمهوری اسلامی توسط دادگاه میکونوس صادر شد، همچنین دادگاه حکم داد که این ترور با اطلاع مستقیم علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی، اکبر رفسنجانی رئیس‌جمهور، و علی اکبر ولایتی وزیر خارجه وقت انجام شده است، اینبار نیز طرحی مشابه توسط علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی، حسن روحانی رئیس جمهور و محمود علوی وزیر اطلاعات و جواد ظریف وزیر خارجه در کشور آلمان در حال شکل گیری است.

در این خصوص بتاریخ سوم ماه می امسال گفتگویی مستقیم ولی کوتاه با یکی از کارمندان سفارت آلمان در یکی کشورهای اروپایی داشتیم و امیدوار بودیم که با داده های اولیه و داشتن تلفن همراه مسئول سایت خبرنامه ملی ایرانیان، ارتباطی صورت گیرد که شوربختانه چنین امری شکل نگرفت. در تاریخ دوازدهم ماه جون نیز تماسی مجدد از سوی مسئول سایت خبرنامه ملی ایرانیان با سفارت این کشور در سوئد گرفته شد، که این مرتبه شخص پاسخگوی تلفن با لحن بسیار بی ادبانه و محتاط ادامه مکالمه را بی نتیجه دانست و خواستار ارسال کل گزارش بصورت ای میل به سفارت آلمان در سوئد شد. پس از این داستان بر خود دیدیم که دوستان و هموندان را از چگونگی ماجرا و ارائه چند سند منتشر نشده که توسط همکارانمان در ایران که به تازگی بدستمان رسیده است مطلع سازیم.

گویا کشورهای اروپایی، بویژه آلمان کماکان خوشبینند همانگونه که پیشتر، تابستان ۱۹۹۲ آقای برند اشمیت باوئر وزیر مشاور و هماهنگ کنندۀ سازمان اطلاعاتی وقت آلمان در دادگاه میکونوس بیان داشته بود که در مذاکراتی که با طرف های مسئول جمهوری اسلامی داشته اند، قول هایی از طرفین مسئول گرفته اند که جمهوری اسلامی هرگز در خاک آلمان دست به ترور نزند!

برای ترور افراد در کشورهای اروپایی و از جمله آلمان سه سازمان اطلاعاتی جمهوری اسلامی در مقرهای قانونی و غیرقانونی همواره فعالیت داشته اند که وزارت اطلاعات (واجا) یکی از آنهاست. اسنادی که توسط همکاران خبرنامه ملی ایرانیان چون حاج حسین ضراب (رضا ضراب)، واقعه تیراندازی در بیت رهبری و نامه مجتبی خامنه ای تا کنون منتشر شده حکایت از وحشت جمهوری اسلامی از نفوذ تیم خبری خبرنامه ملی ایرانیان در درون دستگاه امنیتی آنان دارد. البته داشتن اسنادی از قرب نوح و سایر اطلاعاتی در زمینه های نظامی و سازه ای که در دست یکی از خبرنگاران ما میباشد و می بایست بزودی در اختیار دول اروپائی و آمریکا قرار گیرد، نظام را بگونه ای جدی تر وارد بازی حذف نیروهای مبارز مخالف نظام نموده است.

چرا افشای این اسناد و اسنادی از این دست برای نظام کشتار و خون اسلامی مهم است را می بایست در گفتتارهای ترامپ جستجو نمود همانگونه که بتازگی در مصاحبه با شبکه تلویزیون بریتانیایی “آی‌تی‌وی” گفته است که آمریکا آمادگی گفت‌وگو با ایران را دارد، اما احتمال انجام عملیات نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا همیشه وجود دارد.

و آنچه که دیگران می بایست بدانند..

آیا می شود تا به ابد با ایجاد وحشت و ترور جکومت نمود؟ آیا کشورهای غربی تا ابد از ترس از دست دادن منافع خود، با این حکومت دیکتاتور و پلید مدارا خواهند نمود؟

توجه شما را به دستور حذف خبرنگار خبرنامه ملی ایرانیان توسط علی خامنه ای جلب می نمایم. بزودی اسناد بیشتری در این خصوص توسط خبرنامه ملی ایرانیان منتشر خواهد شد.