تخلیه یکی از سالنهای زندان گوهردشت کرج برای نگهداری دستگیر شدگان قیام مردم ایران

0
364

بنا به گزارشات رسیده  یکی از سالنهای زندان گوهردشت کرج برای نگهداری  دستگیر شدگان قیام مردم ایران تخلیه شده است.

بدستور ضیایی رئیس زندان گوهردشت کرج سالن ۲۰ بند ۷ زندان زندان گوهردشت کرج را به طور کامل تخلیه و زندانیان این سالن را در سالنهای دیگر ادغام کرده اند ظرفیت برخی از سالن ها به ۱۰۰ نفر رسیده و عده ای از زندانیان در کریدور بندها استراحت می کنند . گفته می شود که رئیس زندان گوهردشت کرج این سالن را بمنظور نگهداری دستگیرشدگان اعتراضات اخیر قیام مردم ایران  تخلیه کرده است.

همزما با اوج گیری اعتراضات و قیام مردم علیه رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای ، زندانبانان ولی فقیه از ترس بپاخاستن زندانیان عادی و همصدا شدن با هموطنان خود در بیرون از زندان فشارها و محدودیت ها علیه زندانیان عادی را افزایش داده اند تا آنجا که هواخوری زندانیان بند ۷ زندان گوهردشت کرج  بسته شده و زندانیان اجازه ورزش و رفتن به هواخوری را ندارند.  تلفن را قطع و زندانیان اجازه تماس با بیرون از زندان را ندارند.فروشگاه زندان نیز بسته شده است و از تامین احتیاجات اولیه خود محروم شده اند.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان به نقل از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران؛ از طرفی همزمان با شدت یافتن قیام در ایران گارد ویژه زندان نیز در مدت ۲۰ روز ۳ بار به بندهای مختلف زندان گوهردشت کرج به بهانه بازرسی یورش برده  و اقدام به ضرب و شتم زندانیان کرده اند.