تخت روانچی: آمریکا جنگ علیه جمهوری اسلامی را آغاز کرده است

0
207

نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل در گفت‌وگویی اختصاصی با سی‌ان‌ان عنوان کرد: ما چشمانمان را بر روی ترور قاسم سلیمانی نمی‌بندیم و انتقام سختی خواهیم گرفت.

مجید تخت روانچی، نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل در گفت‌وگویی اختصاصی با سی‌ان‌ان گفت: آمریکا جنگی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده است. این تنها جنگ اقتصادی نیست چرا که با ترور فرمانده ارشد ما، مسئله از این فراتر رفته است. جمهوری اسلامی و منطقه در حال سوگواری برای قاسم سلیمانی هستند.

وی افزود: ما چشمانمان را بر روی اتفاقات شب گذشته نمی‌بندیم و انتقام سختی خواهیم گرفت. جمهوری اسلامی با دقت تصمیم خواهد گرفت و زمان و مکان آن را مشخص خواهد کرد.

نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل در پاسخ به این سوال که آیا جمهوری اسلامی، آمریکا را مستقیم هدف قرار خواهد داد؟ گفت: من در جایگاه آن نیستم که جزئیات برنامه‌ی انتقام‌مان را افشا کنم. آمریکا یکی از فرماندهان ارشد ما را  هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا؛ این مسئله با تعهدات بین‌المللی آمریکا تناقض دارد. آن‌ها از حریم هوایی یک کشور ثالث استفاده کرده‌اند و نخست‌وزیر آن کشور نیز این اقدام‌شان را محکوم کرده است پس آمریکا باید انتظار هرگونه پاسخی را داشته باشد.