تحرکات و شعار نویسی علیه دراویش در آستانه دومین سالگرد فاجعهٔ خونین شهر کوار

0
502

در آستانه دومین سالگرد فاجعهٔ خونین شهر کوار، تحرکات جدیدی توسط گروه‌‌های نا‌شناس علیه دراویش در این شهر صورت گرفته است.

 در شهریور ماه سال ۹۰ پس از حملات نیروهای خودسر و لباس شخصی‌ها بر علیه دراویش شهرستان کوار که با تحریک و رهبری آخوند شهبازی صورت گرفته و باعث بازداشت و زخمی و مجروح شدن صد‌ها تن از دراویش و کشته شدن یک درویش جوان به نام وحید بنانی شد، اکنون در آستانه دومین سالگرد آن وقایع، طی هفته‌های گذشته تحرکات جدیدی توسط متحجرین و دشمنان عرفان و تصوف بر علیه دراویش گنابادی در شهرستان کوار از توابع استان فارس شروع شده است.

طبق این گزارش، از هفته‌های گذشته سخنرانی طلبه‌های بسیجی در شهر کوار و روستاهای این شهرستان بر علیه دراویش گنابادی برگزار شده که همراه با پخش تراکت و سی دی‌هایی بر علیه بزرگان دراویش و عرفان و تصوف بوده است.

این سخنرانی‌ها بر قصد تحریک مردم شهرستان کوار بر علیه دراویش گنابادی و رسیدن به اهداف شوم گروه‌های متحجری صورت گرفته است که قصد برهم زدن نظم عمومی و ایجاد تشنج و برخورد با دراویش در این شهرستان را دارند.

kavar92-2

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از مجذوبان نور؛ این متحجرین با دیوار نویسی‌هایی بر روی دیوارهای منازل و محل کسب دراویش، در آستانه دومین سالگرد حمله به دراویش گنابادی در این شهرستان در پی عملی کردن نقشه‌های پلید خود می‌باشند.

این در حالی است که پس از حادثه شهریور دو سال گذشته نه تنها به شکایت دراویش از عاملین ایجاد درگیری و تشنج در شهر کوار رسیدگی جدی صورت نگرفت بلکه ده‌ها تن از دارویش در دادگاه‌های عمومی و انقلاب به اتهام‌های واهی به سال‌ها حبس و تهدید محکوم شدند.

حتی پرونده کشته شدن درویش وحید بنایی با گلوله جنگی به دست مامورین امنیتی نیز علی رغم مدارک مبرهن همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.