تجمع هواداران محمد علی طاهری در مقابل کانون وکلا و پیوستن به نسرین ستوده

0
224

محمدعلی طاهری بنیان‌گذار طب مکمل ایرانی، فرادرمانی وسایمنتولوژی و نظریه‌ پیوند شعوری است که بنام موسسه فرهنگی هنری «عرفان حلقه» در دهه ۱۳۸۰به ثبت رسیده است.

طاهری در بهمن ۱۳۹۰ بر اساس چند اتهام مختلف (از جمله توهین به مقدسات و بیان مطالبی که هیچ گونه تخصصی در آنها نداشته و ادعای الهام و دریافت آگاهی و ارائه این دریافت‌ها به دیگران مداخله غیر قانونی در امور پزشکی و درمان – با توجه به اینکه هیچ فردی حق ندارد بدواً نظریات خود را روی انسان آزمایش کند- به اتهام تحصیل مال نامشروع و پخش غیرقانونی آثار سمعی و بصری و به علت گرفتن دست بیماران مونث بدون اینکه دارای مجوز طبابت باشد) محکوم شناخته شد.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان، نسرین ستوده در تاربرگ شخصی خود نوشت: امروز شاگردان و دوستداران استاد روان درمانی – محمد علی طاهری – پس از اجتماع در مقابل زندان اوین ما را غافلگیر کرده و در مقابل کانون وکلا به ما پیوستند. آنها نگران شرایط خطرناک ناشی از اعتصاب غذای آقای طاهری و اتهامات جدیدی که به ایشان ساخته شده, هستند. اتهاماتی که می تواند برای ایشان که در حوزه “عرفان حلقه” فعالیت می کند حکم اعدام به همراه داشته باشد.
ماموران مستقر در مقابل کانون با هجوم به شرکت کنندگان در این مراسم با تهدید و توسل به زور آنان را متفرق کردند.
در این اجتماع برخی از اعضای “لگام” – کارزار لغو گام به گام اعدام – و کنشگران مدنی و سیاسی ما را همراهی می کردند.