تجمع ستارگان سینما در فصل جدید تئاتر برادوی

0
256

اورلاندو بلوم، زاکاری کوینتو، دانیل کریگ، ریچل وایس، مری لویز پارکر و بیلی کریستال از جمله ستارگانی هستند که در فصل پاییز بر صحنه برادوی ظاهر می‌شوند.

 فصل پاییزی اجرا در تئاتر برادوی در حال شروع شدن است. در این میان اورلاندو بلوم اولین اجرای برادوی خود را با بازی در نمایش “رومئو و ژولیت” برگزار می‌کند. همراه این بازیگر بریتانیایی تعداد دیگری از ستارگان نیز روی صحنه‌های دیگر ظاهر می‌شوند که بخش اصلی درآمد برادوی را تامین کنند.

نمایش “رومئو و ژولیت” با بازی اورلاندو بلوم و کاندولا رشاد در نقش های اصلی روز نوزدهم سپتامبر آغاز به کار و داستان را از دید تفاوت های نژادی سیاه و سفید بیان می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، چند روز بعد در بیست و ششم سپتامبر زاکاری کوینتو اولین اجرای برادوی اش را تجربه می کند. کوینتو که در مجموعه فیلم های جدید “استار ترک” نقش اسپاک را بر عهده داشت در برادوی نقش یکی از شخصیت‌های خلق شده توسط تنسی ویلیامز یعنی تام وینگفیلد را ایفا خواهد کرد. او در کنار شری جونز که برای بینندگان بیشتر در نقش خانم رییس جمهور آلیسون تیلور در سریال “24” شناخته می شود، نقش آفرینی خواهد کرد.

“غازهای برفی” که روز 24 اکتبر اکران می شود نمایشنامه جدید شار وایت است که در آن مری لویز پارکر نقش یک بیوه جنگ جهانی اول را بازی می کند.

اتان هاوک که در سال های اخیر هم در تئاتر و هم سینما بسیار مشغول بوده در نمایش جدید “مکبث” با سلطان اسکاتلندی قاتل شکسپیر دست و پنجه نرم می کند. این نمایش 24 نوامبر آغاز به کار می کند.

با این حال اگر فروش های اولیه نمایش‌ها نشان‌دهنده چیزی باشند این است که بازگشت 007 به برادوی از همه پرطرفدارتر خواهد بود. دانیل کریگ در نمایش “خیانت” هارولد پینتر به کارگردانی مایک نیکولز در کنار همسرش ریچل وایس و ریف اسپال نقش آفرینی می کند. آخرین اجرای کریگ در برادوی در نمایش “بارانی ثابت” 2009 در برابر هیو جکمن بود.

همچنین بیلی کریستال نیز با نمایش خاطرات یک نفره‌اش “700 یکشنبه” به صحنه ها بازمی گردد. این نمایش در فصل 2004-2005 رکوردهای فروش نمایش تک نفره را شکسته بود. “700 یکشنبه” روز سیزدهم نوامبر به نمایش در می آید.