تجلیل از کیت بلانشت و رالف فاینس در فستیوال فیلم نیویورک

0
910

کیت بلانشت و رالف فاینس در فستیوال فیلم نیویورک امسال تجلیل می شوند.

مراسم تجلیل از کیت بلانشت روز چهارشنبه دوم اکتبر (10 مهر) برگزار می شود و مراسم تجلیل از فاینز روز چهارشنبه نهم اکتبر (17 مهر) همزمان با اکران فیلم “زن نامریی” که هم آن را کارگردانی کرده و هم در آن بازی کرده است، برگزار خواهد شد.

گفته شده در این دو مراسم که شامل شام با حضور مهمان‌های ویژه و افتخاری می‌شود، از کار افرادی که در صنعت فیلم تاثیر بسزایی بر فرهنگ فیلم در گذشته گذاشته‌اند و در آینده هم خواهند گذاشت تجلیل می‌شود.

بلانشت در فیلم “اسکار و لوسیندا” در مقابل فاینس نقش آفرینی کرده بود و فیلم بعدش اش “افراد یابود” جورج کلونی خواهد بود.

رز کوئو مدیر اجرایی انجمن فیلم لینکلن سنتر در بیانیه‌ای گفت: در سالی که تمامی منتقدان از بلانشت به خاطر جدیدترین و شاید بزرگترین نقش آفرینی‌اش در فیلم “یاسمن آبی” یاد می‌کنند، لینکلن سنتر با افتخار از او تجلیل می کند. او در بیست سال گذشته با نقش آفرینی در فیلم‌هایی کاملا متفاوت از “ملکه الیزابت” گرفته تا “باب دیلن” همه ما را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش سینما پرس به نقل از هالیوود ریپورتر، کوئو درباره فاینس هم گفت: رالف فاینس در سومین نقش آفرینی اش در فیلم “فهرست شیندلر” استیون اسپیلبرگ همه بینندگان را مبهوت کرد و از آن زمان تا به حال در فیلم‌های فوق‌العاده بسیاری نیز بازی کرده است. انجمن فیلم از این که او را نه تنها به عنوان یک بازیگر بلکه به عنوان یک کارگردان نیز مورد تجلیل قرار می‌دهد، خوشحال است.

نیکول کیدمن، دیوید کروننبرگ و پدرو آلمادوار از جمله کسانی هستند که در گذشته در این فستیوال مورد تجلیل قرار گرفته اند. فستیوال فیلم نیویورک از روز بیست و هفت سپتامبر شروع می شود و تا سیزدهم اکتبر(5 تا 13 مهر) ادامه خواهد داشت.