تجلیل از جیم کری و امیلیا کلارک در جوایز بفتای لس آنجلس امسال

0
296

بفتای لس‌آنجلس اعلام کرد که جیم کری و امیلیا کلارک در جوایز بریتانیا امسال تجلیل می شوند.

 بفتای لس‌آنجلس اعلام کرد که جیم کری و امیلیا کلارک امسال در جوایز بریتانیا تجلیل می شوند و جیم کری جایزه چارلی چاپلین بریتانیا را برای عالی بودن در کمدی و امیلیا کلارک جایزه بریتانیا را برای هنرمند بریتانیایی سال دریافت خواهد کرد.

این دو بازیگر به استیو مک کویین (جایزه جان شلزینگر بریتانیا)، کیت بلانشت (جایزه استنلی کوبریک بریتانیا)، کوین فیگ رییس استودیوی مارول (جایزه آلبرت آر. بروکولی بریتانیا) و دیمین لوییس (جایزه بریتانیا برای عالی بودن در تلویزیون) که پیش تر به عنوان تجلیل شدگان سال ۲۰۱۸ نامشان اعلام شده بود، پیوستند.

جوایز بریتانیا هر ساله در ۶ بخش اهدا می شود: جایزه استنلی کوبریک بریتانیا برای عالی بودن در فیلم/ جایزه آلبرت آر. بروکولی بریتانیا برای کمک جهانی به سرگرمی/ جایزه جان شلزینگر بریتانیا برای عالی بودن در کارگردانی/ جایزه بریتانیا برای هنرمند بریتانیایی سال/ جایزه چارلی چاپلین بریتانیا برای عالی بودن در کمدی/ جایزه بریتانیا برای عالی بودن در تلویزیون.

جیم کری به تازگی با مجموعه تلویزیونی «مسخره کردن» که از شبکه کابلی شوتایم آمریکا پخش می شود به تلویزیون برگشته است. امیلیا کلارک نیز ستاره «بازی تاج و تخت» آخرین بار در «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» بر پرده های نقره ای ظاهر شده است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مراسم اهدای جوایز قرار است روز جمعه ۲۶ اکتبر در هتل بورلی هیلتون کالیفرنیا برگزار شود. جک وایتهال بازیگر و کمدین بریتانیایی میزبان این مراسم خواهد بود.