تبلیغات «آتش بس 2» از هفته آینده کلید می‌خورد

0
349

به گفته محمد نیک‌بین تهیه‌کننده فیلم‌های «آتش بس 1 و 2» به کارگردانی تهمینه میلانی، تبلیغات محیطی و پخش آنونس «آتش بس 2» از هفته آینده آغاز خواهد شد.

محمد نیک بین تهیه کننده سینما  با بیان این مطلب که تلاش می کنیم «آتش بس 2» به بهترین نحو در سینماهای کشور اکران شود، گفت: برای تبلیغات «آتش بس 2» برنامه‌های متداول تبلیغاتی را در دستور کار داریم و تا چند روز آینده سینماهاهای کشور آنونس این فیلم سینمایی را پخش می کنند. آنونس این فیلم سینمایی توسط تهمینه میلانی و مستانه مهاجر ساخته شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آنونس، بیلبورود و دیگر مواد تبلیغاتی در حال آماده شدن است تا از هفته دیگر در سطح شهر نصب شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «واکنش پنجم» با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ابزار تبلیغات در دنیای امروز استفاده از شبکه های مجازی است، بیان کرد: برای تبلیغات مناسب در جامعه امروزی تصمیم گرفتیم تا از شبکه های مجازی نیز استفاده کنیم که امیدوارم بتواند تاثیر قابل توجهی در جذب مخاطب داشته باشد.

نیک بین در پاسخ به این که فکر می کند تا چه اندازه «آتش بس 2» از قسمت اول آن بیشتر مورد استقبال قرار گیرد؟ گفت: فکر می‌کنم «آتش بس 2» از فروش بیشتری نسبت به قسمت اول آن برخوردار شود. در واقع ما تجربه ساخت قسمت اول «آتش بس» را داشتیم و با سلیقه مخاطب امروز خود کاملا آشنا هستیم. همچنین بازیگران بسیار خوبی برای این قسمت انتخاب کردیم. همه عوامل دست به دست هم داده تا «آتش بس 2» جذاب شود.

فيلم سینمایی «آتش‌بس 2» با بازی بهرام رادان، ميترا حجار، آتيلا پسياني، گوهر خيرانديش، مهرانه مهين ‌ترابي، پژمان جمشيدی، دانيال عبادی، فلور نظری و رايان جواهريان درباره‌ يک زوج جوان و تحصيلکرده است که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ ها مشاور خانواده‌ خود را به ‌طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می ‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌ هايی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن ‌ها در خارج از کشور بود، مرور می ‌کنند.

این فیلم سینمایی قرار است در اکران دوم عید فطر در سینماهاروی پرده رود.