تام کروز «مومیایی» می‌شود

0
180

پروژه بازسازی فیلم‌های ترسناک کلاسیک استودیو یونیورسال اکنون به تام کروز و بازسازی نسخه اصلی «مومیایی» رسیده است.

 پس از پیشنهاد تبدیل شدن آنجلینا جولی به «عروس فرانکنشتین» پای تام کروز نیز به پروژه «دنیای هیولاها»ی استودیو یونیورسال باز شد. این استودیو به تام کروز پیشنهاد داده است که در بازسای نسخه اصلی «مومیایی» (محصول 1932 به کارگردانی کارل فروید با بازی بوریس کارلوف) بازی کند.

فیلم «مومیایی» تازه را آلکس کورتزمن کارگردانی و تهیه خواهد کرد که فیلمنامه‌هایی مانند «گاوچران‌ها و بیگانه‌های فضایی» و «دگرگون شونده‌ها» را نوشته و «مردمی مثل ما» را کارگردانی کرده است.

به گزارش آنا به نقل از هالیوود ریپورتر، استودیو یونیورسال برای بازی در نقش اصلی این فیلم که از هم اکنون تاریخ 24 مارس 2017 (4 فروردین 1396) را به‌عنوان تاریخ اکران آن عنوان کرده است، به دنبال چهره‌ای ستاره‌‌ای می‌گردد و به همین منظور به تام کروز پیشنهاد کرده است که در فیلم بازی کند.

«مومیایی» تازه استودیو یونیورسال اولین فیلم مجموعه «دنیای هیولاهای» یونیورسال است که به مرحله تولید نزدیک شده است و استویو امیدوار است فیلم‌‌های ترسناک کلاسیک دیگری را که به لحاظ قانونی و تاریخی دارنده حقوق مالکیت آنهاست، فیلم‌هایی بر محور شخصیت‌هایی همچون دراکولا، فرانکنشتین، مرد نامرئی، عروس فرانکنشتین و وان هلسینگ شکارچی خون‌آشامان را بار دیگر بسازد و به روی پرده نقره‌ای بفرستد.

آلکس کورتزمن کارگردان «مومیایی» مشغول نوشتن فیلمنامه تازه‌ای با عنوان «وان هلسینگ» است که این فیلمنامه نیز در فهرست آثار اماده تولید «دنیای هیولاهای» یونیورسال قرار دارد.

تام کروز آخرین بار در ماه‌های اخیر در «مأموریت غیرممکن: ملت شورشی» دیده شد. او در هفته‌های گذشته در فیلم «منا» که درامی است درباره وقایع سیاسی دهه 1980 و بخشی از آن به مسائل ایران و همچنین به ماجرای رسوایی مک‌فارلن مربوط می‌شود، به کارگردانی داگ لیمن بازی کرده است. اکنون بازی تام کروز در فیلم دیگر لیمن به نام «لونا پارک» که از پیش اعلام شده بود، به علت درگیری لیمن در پروژه‌ای دیگر و برنامه بازی کروز در «مومیایی» با ابهام مواجه شده است و مشخص نیست که آیا برای پروژه «لوناپارک» می‌توان آینده‌ای متصور بود یا نه.