تام کروز به «لونا پارک» می‌رود

0
149

 تام کروز بار دیگر با کارگردان فیلم «لبه فردا» یعنی داگ لیمن همراه می‌شود تا در فیلمی بازی کند که درباره گروهی از دانشمندان است که یک کشتی فضایی می‌سازند تا سفری به ماه انجام دهند و یک منبع انرژی بسیار مورد نیاز را نجات دهند.

حضور کروز فرصت مغتنمی برای این فیلم است چون لیمن مدت‌ها بود قصد ساخت این اثر سینمایی را داشت. در سال ۲۰۱۱ لیمن آمادگی ساخت فیلم را داشت، اما پارامونت فیلم را برای بودجه بالایی که به آن نیاز بود، کنار گذاشت. حالا این پروژه یک بار دیگر روز میز پارامونت است.

کروز به لیمن کمک می‌کند تا «لونا پارک» را از زاویه دید یک ستاره گسترش دهد. این بازیگر و کارگردان به هم نزدیک هستند و «لبه فردا» و «منا» را با هم ساخته بودند. «منا» که اکنون در مرحله پس از تولید است، ۶ ژانویه ۲۰۱۷ از سوی یونیورسال راهی سینماها می‌شود.

پارامونت هم دلیل خوبی دارد تا کروز را خوشحال کند چون ادامه‌های «ماموریت غیرممکن» را می‌توانند با قدرت بیشتری به سینماها باز گردانند. این در حالی است که کروز در مجموعه فیلم‌های «جک ریچر» هم دارد بازی می‌کند و قسمت دوم این فیلم همین پاییز اکران می‌شود.

«لونا پارک» بر گروهی از کارمندان سابق فضایی متمرد متمرکز است که زنی از اروپای شرقی هدایت آنها را برعهده دارد. او به سراسر جهان سفر می‌کند و تجهیزات فضایی را می‌دزدد تا تلاش کند برای یک وظیفه ضروری به ماه برود. آخرین موضوع این سرقت یک آدم ربایی است و باید یک کارمند سابق ناسا دزدیده شود، تا این ماموریت ممکن شود.

فیلمنامه این فیلم را چند فیلمنامه نویس متبحر بازنویسی کرده‌اند که مارک بودن، کون نولان و سیمون کینبرگ از جمله آنها بوده اند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، لیمن ابتدا تلاش کرده بود این فیلم را سال ۲۰۰۷ در کمپانی دریم ورکز بسازد اما بعد به سراغ پارامونت رفت.