تام هیدلستون به شایعه‌های جیمز باندی دامن زد

0
175

بازیگر «مدیر شب» می‌گوید گرفتن نقش مامور ۰۰۷ از دنیل کریگ مساله‌ای است که آن را جدی می‌گیرد.

تام هیدلستون گفته طرفدار پر و پاقرص فیلم‌های ۰۰۷ است و این نقش را شوخی نخواهد گرفت. به این ترتیب او به شایعه‌ها دامن زده که ممکن است جای دنیل کریگ را در نقش جیمز باند بگیرد.

هیدلستون که در حال حاضر در سریال اقتباسی بی‌بی‌سی از رمان ژان لوکره با عنوان «مدیر شب» نقش‌آفرینی می‌کند، می‌گوید اگر شانس ایفای نقش باند را پیدا کند «فرصتی خارق‌العاده» خواهد بود. با استناد به آمار شرط‌‌بندی‌ها، گفته می‌شود هیدلستون که در دانشگاه ایتون و بعد هم کمبریج تحصیل کرده در حال حاضر ششمین فرد محبوب برای ایفای این نقش است. تام هاردی و ادریس البا اول و دوم هستند و بعد از آن‌ها هم دیمین لوییس بازیگر «هوملند»، ایدن ترنر بازیگر «پولدارک» و هنری کویل که نقش سوپرمن را ایفا می‌کند، قرار دارند.

هیدلستون در مصاحبه با ساندی تایمز گفت: مجله تایم یک رای‌گیری کرد که چه کسی جیمز باند باشد و حدود ۱۰۰ بازیگر در لیست قرار داشتند که آنجلینا جولی هم جزوشان بود. اما بله، میان ۱۰۰ نفر اول بودن جالب است. من از طرفدارهای پر و پاقرص این مجموعه هستم. وقتی داشتیم «جزیره جمجمه» را در هاوایی فیلمبرداری می‌کردیم همه‌مان به تماشای «اسپکتر» رفتیم. خیلی ساده بگویم عاشق نغمه، استعاره‌ها و اسطوره جیمز باند هستم. همه‌اش را دوست دارم. اگر پیش بیاید، فرصتی خارق‌العاده خواهد بود و من کاملا نسبت به بخش فیزیکی نقش آگاه هستم. اگر گیرم بیاید آن را جدی می‌گیرم.

کریگ که از سال ۲۰۰۵ تا به حال جیمز باند بوده، وقتی گفت «ترجیح می‌دهم این شیشه را بشکنم و رگم را بزنم» تا اینکه یک فیلم باند دیگر بسازم، این بحث را پیش آورد که ممکن است این نقش را کنار بگذارد. او اضافه کرد: کارمان تمام شده. تنها کاری که می‌خواهم بکنم این است که جلو بروم. اگر یک فیلم باند دیگر بازی کنم،‌ فقط به خاطر پولش خواهد بود.

به گزارش مهر به نقل از گاردین، البته او بعدا حرف‌هایش را واضح‌تر کرد و به بی‌بی‌سی گفت: من خیلی رک هستم و هر وقت حسش را داشته باشم چیزی می‌گویم و بعد نظرم را عوض می‌کنم. مثل بقیه هستم. آدم‌ها وابسته می‌شوند. کار زیادی نیست که بتوانم در این باره بکنم.