تام هنکس صداپیشگی «وودی» را با برادرش شریک شد

0
180

تام هنکس برای صداپیشگی شخصیت وودی در «داستان اسباب بازی» در اوقاتی که کارهای مهمتر دارد، به جای خود برادرش جیم را جانشین می کند.

تام هنکس از نخستین قسمت «داستان اسباب بازی» در سال ۱۹۹۵ برای شخصیت کابوی وودی صداپیشگی انجام داده و شاید غیرممکن باشد که فرد دیگری جایگزین او شود، اما این بازیگر مشهور که دو جایزه اسکار دارد گاهی اوقات وقت کم می آورد و به همین دلیل برادرش «جیم» به کمکش می آید.

گراهام نورتن مجری برنامه شوی گفتگومحور این راز را در سال ۲۰۱۱ برملا کرد و اخیرا سایت هافینگتن پست با انتشار کلیپی، موضوع را برای همه یادآوری کرده است.

نورتن عروسک سخنگوی وودی را در آن برنامه به تام نشان می دهد و می پرسد آیا صدای وودی مال اوست؟ تام پاسخ می دهد: «نه صدای بردارم جیمی است. بازی های ویدیویی  بسیار زیادی در این سال ها بر مبنای داستان اسباب بازی ساخته شده و جیمی تمام این سال ها جای من حرف زده است. »

گاهی تام هنکس کارهای مهمتری از صداپیشگی برای شخصیت وودی دارد. او می گوید: «با جیم مهربان باشید. او هم بازیگر است و صفحه اش در سایت آی. ام. دی. بی ثابت می کند که کارهای بیشتری از صداسازی برای وودی در این سال ها انجام داده است.»

به گزارش مهر به نقل از ایندیپندنت،  تام هنکس در «داستان اسباب بازی ۴»که قرار است روز سیزدهم ژوییه ۲۰۱۸ نمایش داده شود، باز هم برای کاراکتر وودی صداپیشگی خواهد کرد در ماه های ابتدایی سال جان لاستر کارگردان اشاره کرد که پیرنگ داستان شکوفایی عشقی میان شخصیت وودی و «بو-پیپ» خواهد بود و متاثر از شخصیت همسر جان لاستر، نانسی است.