تام هاردی و ریدلی اسکات در «مهمانی جنگ»

0
283

تام هاردی در فیلم «مهمانی جنگ» نقش یک عضو یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا را بازی خواهد کرد.

کارگردان فیلم «مهمانی جنگ» اندرو دامینک است که آثاری چون «ترور جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل» و «کشتار با لطافت» را در کارنامه هنری خود دارد.

تهیه‌کنندگان این فیلم با بازی تام هاردی، ریدلی اسکار و جولز دالی هستند. در حال حاضر کمپانی نتفلیکس برای خرید حقوق این پروژه سینمایی وارد مذاکره شده است.

در صورت توافق این دومین پروژه بزرگ سرویس ویدیویی نتفلیکس پس از به استخدام درآوردن اسکات استابر تهیه‌کننده آثاری چون «دولت آزاد جونز» و «یک میلیون راه برای مردن در غرب»‌ است. نتفلیکس پیش از این مالکیت فیلمی درباره حزب پلنگ سیاه را به دست آورده بود که قرار است با کارگردانی جاستین لین ساخته شود.

تام هاردی و ریدلی اسکات اخیرا در سریال «تابو»‌ برای شبکه «اف‌ایکس» با هم همکاری کرده‌اند. در آن سریال تام هاردی بازیگر نقش اصلی و ریدلی اسکات تهیه‌کننده است و فصل دوم آن نیز ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ورایتی،بازیگر «مکس دیوانه: جاده خشم» غیر از بازی در فصل جدید سریال «تابو» در فیلم «مرز سه‌گانه» نیز کنار چنینگ تیتوم بازی خواهد کرد. او تا چند ماه دیگر با فیلم «دونکرک» به کارگردانی کریستوفر نولان بر پرده سینما ظاهر خواهد شد.