تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای ”پایتخت” با مشارکت چین در شهرهای مختلف ایران

0
1397

معتبرترين مرکز تجاری در ایران از سرمایه‌گذاران چینی برای مشارکت در پروژه‌های آتی خود دعوت به عمل آورده است.

به گزارش رادیو بین‌المللی چین، هیئت‌مدیره مجتمع کامپیوتر پایتخت (ICT) در تهران اعلام کرده که این مرکز تجاری آماده واگذاری تسهیلات و امکانات به شرکت‌ها و برندهای معتبر چینی برای حضور بیشتر در بازار ایران است و طرح و پیشنهاد‌های جدید را بررسی می‌کند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت در سال ۱۳۷۴ شمسی با هدف فعالیت به عنوان یک مرکز تجاری بنا شد، اما بنیان‌گذاران آن تصمیم گرفتند با توجه به سرعت گسترش نفوذ کامپیوتر در ایران، حوزه تخصصی ICT را انتخاب کنند.

ساختمان۱۴ طبقه این مجتمع که در بلوار میرداماد تهران واقع شده،۲۵۰واحد تجاری و ۱۰۰ واحد اداری را در خود جای داده و حضور فعالان مطرح در عرصه  و تخصص فروشندگان آن باعث شده تا مرکز کامپیوتر پایتخت در ایران میان رقبای خود مشهورترین باشد.

از سوی دیگر در سال‌های اخیر به دنبال تسلط این مجتمع بر بازار و با وجود اعمال تحریم‌های اقتصادی غرب علیه ایران، جدیدترین تجهيزات كامپيوتر با فاصله زمانی ۴۸ ساعت از كشورهای مبدا، پشت ویترین فروشگاه‌های مجتمع پایتخت بوده و به مشتریان عرضه شده است.

به گزارش العربیه؛ کنون این مرکز تجاری پروژه تاسیس ”مجتمع‌های زنجیره‌ای کامپیوتر پایتخت” در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و جزیره کیش را با مشارکت سرمایه‌گذاران چینی در دست بررسی دارد.