تاجزاده: آقای رئیس قوه قضاییه! به پرونده مفاسد برادران خود رسیدگی کنید

1
200

مصطفی تاجزاده در نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به اتهامات اقتصادی برادران لاریجانی شد.

به گزارش نوروز، این زندانی سیاسی در نامه خود با اشاره به فیلم باج خواهی فاضل لاریجانی از بابک زنجانی که احمدی نژاد در مجلس پخش کرد می نویسد: « قانون و عدالت حکم می کند چنان چه نوار جعلی است آقای احمدی نژاد محاکمه شود و اگر درست است و مونتاژی در کار نیست دادگاه رسیدگی به رشوه خواری آقای فاضل لاریجانی هرچه سریع تر تشکیل شود.»

متن کامل این نامه در زیر می آید:

به نام خدا

رئیس محترم قوه قضائیه

با سلام

از روزی که رئیس دولت دهم در ۱۵ بهمن ماه ۹۱ فیلمی را در مجلس به نمایش گذاشت و به زعم خویش از باج خواهی آقای فاضل لاریجانی از بابک زنجانی پرده برداشت، یک سال و نیم می گذرد. باوجود این دستگاه قضائی که ادعای قاطعیت مقاماتشان در مبارزه با مفاسد اقتصادی گوش فلک را کر کرده است، از تشکیل دادگاه طفره رفته است. حال آن که قانون و عدالت حکم می کند چنان چه نوار جعلی است آقای احمدی نژاد محاکمه شود و اگر درست است و مونتاژی در کار نیست دادگاه رسیدگی به رشوه خواری آقای فاضل لاریجانی هرچه سریع تر تشکیل شود. هم چنین بررسی اتهام زمین خواری آقای جواد لاریجانی نیز به گونه ناموجهی چند سال طول کشیده است و از برگزاری دادگاه وی نیز خبری نیست. اگر مقابله با زمین خواری را جدی می دانید بایسته است دادگاه رسیدگی به اتهام وی نیز هرچه سریع تر برگزار شود و مشخص شود چه مقامی و با چه مجوزی چند هکتار زمین را در چه سالی و در کجا و چرا به وی بخشیده و قیمت آن هم معلوم شود.

جناب آقای صادق لاریجانی

سپری شدن زمان هرگز موجب نمی شود که دو پرونده مزبور به فراموشی سپرده شود. اگر چه نشان می دهد که برادران کوچک و بزرگ شما در زمینه اتهامات اقتصادی نیز از مصونیت آهنین برخوردارند.

تأخیر در تشکیل دادگاه آنان اعتماد عمومی را نسبت به عملکرد شما و قوه قضائیه از آن چه اکنون هست، کمتر می کند. مشفقانه نصیحت تان می کنم که اجازه ندهید حیثیت نهاد قضائی کشور و استقلال آن بیش از این خرج آقازاده ها شود. پرونده های دیگری نیز باید رسیدگی شود که پس از صدور حکم آقایان فاضل و جواد لاریجانی به استحضار خواهم رسانید.

چنان چه در تشکیل دادگاه در اسرع وقت تعلل ورزید، مراتب را با رهبری درمیان خواهم گذاشت تا دستور پی گیری فوری صادر کند.

با احترام

سید مصطفی تاجزاده

اوین مردادماه ۱۳۹۳

1 نظر

  1. سلام.چون راهی برای ارتباط با شما پیدا نکردم مجبور شدم اینجا خواسمو بگمکه لطف کنید و آیدی  من رو  در فیس بوک از حالت بلاک خارج کنید . ممنون میشم. آیدی من https://www.facebook.com/adel.doroodgar

نظرات بسته است