بی خبری مطلق از وضعیت و شرایط زندانیان سیاسی ارژنگ داودی و افشین بایمانی

0
217

بنابه گزارشات رسیده  وضعیت و شرایط ۲ زندانی سیاسی که از ۳ هفته پیش به سلولهای انفرادی بند سپاه منتقل شده اند هیچ خبری در دست نیست.

زندانیان سیاسی افشین بایمانی و ارژنگ داودی روز یکشنبه ۲۸ دیماه توسط بازجویان ( شکنجه گران) وزارت اطلاعات از سالن ۱۲ بند ۴ زندان گوهردشت کرج خارج و به بند سپاه که در دست بازجویان وزارت اطلاعات است منتقل شدند و از آن زمان تاکنون  از وضعیت و شرایط آنها هیچ خبری در دست نیست .بازجویان وزارت اطلاعات معمولا زندانیانی را که به سلول انفرادی منتقل می کنند مورد شکنجه های شدید روحی قرار می دهند . انتقال این ۲ زندانی سیاسی  بدون دلیل صورت گرفته است.

زندانی سیاسی ارژنگ داودی  محکوم به اعدام  و زندانی سیاسی افشین بایمانی محکوم به حبس ابد می باشند و هر دو در حال طی کردن محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی خود در زندان گوهردشت کرج هستند.

بازجویان وزارت اطلاعات زیر نظر آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات دولت آخوند حسن روحانی هستند . این جنایتکاران علیه بشریت به منازل مردم بی دفاع ایران یورش می برند و فعالین دانشجویی، سیاسی، زنان ، اقوام و مذاهب مختلف را دستگیر و به شکنجه گاه های خود منتقل  و با شکنجه و رفتارهای قرون وسطایی با زندانیان سیاسی و خانواده هایشان سعی در گرفتن اعترافات تلویزیونی به منظور صدور احکام سنگین و غیر انسانی علیه آنها را دارند. بازجویان وزارت اطلاعات سرنوشت زندانیان سیاسی را از بدو دستگیری تا پایان مراحل بازداشت و حتی پس از آزادی در دست دارند.