بیل موری به جمع «شکارچیان روح» می‌پیوندد

0
285

بنا بر دعوت کارگردان فیلم «شکارچیان روح»، بیل موری بازیگر و کمدین صاحب نام و نامزد جایزه اسکار در قسمت سوم این فیلم بازی می‌کند.

بیل موری بازیگر و کمدین آمریکایی با دعوت پل فیگ به جمع بازیگران «شکارچیان روح» می‌پیوندد. بیل موری پیش از این هم در قسمت اول و دوم «شکارچیان روح» در سال ۱۹۸۴ و ۱۹۸۹  بازی کرده بود. اولین فیلم «شکارچیان روح» به کارگردانی ایوان رایتمن در ۱۹۸۴ در دنیا به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. این فیلم یک دنباله در ۱۹۸۹ و یک مجموعه کارتونی طولانی به همراه داشت.

داستان «شکارچیان روح» درباره ارین گیلبرت (ویگ) و ابی برگمن (مکارتی) دو نویسنده نادیده‌گرفته‌شده است که کتابی نوشته‌اند و در آن اشاره کرده‌اند ارواح واقعی هستند. چند سال بعد گیلبرت در دانشگاه کلمبیا مشغول تحصیل می‌شود، اما وقتی بار دیگر پای کتاب او به میان می‌آید، گیلبرت با تمسخر دیگران روبرو و ناچار به ترک دانشگاه می‌شود. وقتی اشباح به منهتن حمله می‌کنند، گیلبرت با برگمن و دیگران همراه می‌شود تا دنیا را نجات بدهد.

1789643

بیل موری در سال ۱۹۵۰ در ایلینویز آمریکا به دنیا آمد. او در ابتدا با درخشش در برنامه زنده شنبه شب، نام خود را بر سر زبان ها انداخت و توانست جایزه امی را از آن خود کند. او پس از آن در فیلم‌های کمدی مختلفی از جمله «کوفته»، «توتسی»، «باب چطور؟» و قسمت اول و دوم «شکارچیان روح» بازی کرد. موری در سال ۲۰۰۳ برای بازی در فیلم «گمشده در ترجمه» جایزه گلدن گلوب و بهترین بازیگر جشنواره بفتا را از آن خود کرد و نامزد جایزه اسکار شد.

در قسمت سوم «شکارچیان روح» ملیسا مکارتی، کریستن ویگ، کیت مک کینون، لزلی جونز و کریس همس ورث بازی می کنند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بنا به گفته پل فیگ، این فیلم برای ۲۲ جولای ۲۰۱۶ آماده اکران می شود.