بیش از ۲۶ ساعت تاخیر در پرواز مشهد – اهواز

0
188

پرواز مشهد – اهواز شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود ساعت 19 روز شنبه از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد انجام شود پس از 26 ساعت تاخیر ساعت 21:30 امشب عازم مقصد شد.

برخی مسافران این پرواز عصر یکشنبه در تماس با ایرنا خواستار پیگیری موضوع شده و گفتند: این پرواز که باید دیشب انجام می شد تاکنون که 24 ساعت از زمان پرواز می گذرد انجام نگرفته است.

یکی از مسافران که خواست نامش ذکر نشود گفت: شب گذشته پس از اعتراض بسیار مسافران و چند ساعت معطلی در فرودگاه مشهد، مسولان شرکت به ناچار مسافران را در یکی از اماکن اقامتی اسکان دادند.

وی افزود: آنان اعلام کردند به دلیل برخی مشکلات این پرواز از تهران به مشهد انجام نشده و امکان اعزام مسافران تاکنون فراهم نگردیده است.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی این پرواز را لغو و اعلام کرد که به سرعت نسبت به اعزام مسافران با پرواز دیگر اقدام می کند اما تاکنون این وعده عملی نشده است.

وی گفت: برخی از 180 مسافر این پرواز پس ابطال بلیت های خود به منازلشان بازگشته و برخی با پروازهای دیگر به مقصد خود اعزام شده اند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس خبرنگار ایرنا در این زمینه گفت: این پرواز شرکت هواپیمایی آسمان به شماره 837 به علت نقص فنی هواپیما در تهران انجام نشد.

حسن جعفری افزود: با پیگیری های انجام شده قرار شده امشب با رسیدن پرواز جایگزین به مشهد، این مسافران به مقصد اهواز اعزام شوند.

*عکس از آرشیو