“بچه‌های نسبتا بد” امروز جلوی دوربین می‌رود..

0
184

سریال “بچه‌های نسبتا بد” به کارگردانی سیروس مقدم امروز با بازی حمید گودرزی، اشکان خطیبی، یوسف تیموری و میلاد کی مرام در تهران کلید می‌خورد.

مهر گزارش داد؛ افشین قلی‌پور مدیر تولید “بچه‌های نسبتا بد” در این زمینه گفت: این سریال امروز سه‌شنبه 21 خرداد در خانه‌ای حوالی تجریش و لوکیشن خانه رهی با بازی سید علی طباطبایی کلید می‌خورد.

وی افزود: داستان این سریال درباره چهار جوان خلافکار است که اتومبیل حامل یک گاو صندوق را به سرقت می‌برند، در داخل این صندوق دو هزار سکه بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است اما با از دست رفتن این سکه‌ها که قرار است در مراسم ازدواج گروهی این زوج‌ها در روز عید فطر اهدا شود، موسسه خیریه دچار بحران می‌شود.

مدیر تولید “بچه‌های نسبتا بد” تأکید کرد: حمید گودرزی، اشکان خطیبی، یوسف تیموری، میلاد کی مرام و سید علی طباطبایی از بازیگران این سریال هستند و بازیگران دیگری از جمله احتمالا اکرم محمدی به لیست بازیگران اضافه خواهد شد.

تهیه‌کننده این سریال 26 قسمتی سید کمال طباطبایی، نویسنده پیمان عباسی، فیلمبردار فرشاد گل سفیدی، مدیر تولید افشین قلی پور، صدابردار علی احمدی، طراح صحنه آرزو غفوری، طراح گریم زهره سیه پوس، عکاس پیام ایرایی، جانشین تولید محمود اتحادی و مدیر تدارکات آرش صالحی است.

گفته می‌شود سریال “دودکش” برای پخش در ماه رمضان از شبکه یک سیما در نظر گرفته شده ولی ممکن است سریال جدید سیروس مقدم هم در کنداکتور پخش ماه رمضان شبکه یک در نظر باشد.