به گفته رئیس ستاد مشایی؛”۹۹ درصد کاندیداهای حامی دولت احمدی نژاد در انتخابات شوراها رد صلاحیت شدند”..!

0
392

بهمن شریف‌زاده رییس ستاد انتخاباتی دولت بهار که نام ستاد اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری بود، گفته است که ۹۹ درصد از کاندیداهای حامی دولت احمدی نژاد در انتخابات شوراهای شهر و روستا، رد صلاحیت شده اند.

مشایی نزدیکترین چهره به محمود احمدی نژاد  است که توسط شورای نگهبان برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آتی، رد صلاحیت شد.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از ایسنا، شریف زاده در پاسخ به این سئوال که آیا ستادهای انتخاباتی مشایی با توجه به این‌که برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند او به ستادهای خود گفته تا روز سه‌شنبه صبر کنید، فعالیت می‌کنند یا نه؟، گفت: ”چنین چیزی به نقل از آقای مشایی درست نیست و ایشان چنین صحبتی را نگفته‌اند. ستادهای حامی آقای مشایی تعطیل شده‌اند.”

وی در ادامه با تاکید بر این‌که ستادهای حامی مشایی در انتخابات ریاست‌جمهوری فعالیتی ندارند، در پاسخ به این سوال که آیا رایزنی احمدی نژاد در مورد صلاحیت آقای مشایی به نتیجه‌ای رسیده است؟ گفت:‌ ”از این موضوع خبری ندارم.”

شریف‌زاده همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا ستادهای جریان حامی دولت برای انتخابات شورا به فعالیت خود ادامه می‌دهند؟، گفت: ”۹۹درصد کاندیداهای جریان حامی دولت به دلایل واهی از جمله عدم اعتقاد به اسلام، عدم التزام به ولایت فقیه و عدم التزام به قانون اساسی ردصلاحیت شده‌اند و بنابراین فعالیتی صورت نمی‌گیرد.”