بهروز وثوقی درکنار بهرام رادان

0
636

بهروز وثوقى شب گذشته يكى از تماشاگران اكران “باركد” در آمريكا بود.

بهرام رادان، بازیگر توانای کشورمان در تاربرگ  فیسبوک خود با انتشار این تصویر می نویسد: “و يك دنيا حرف نگفته با بهروز خان وثوقى پس از نمايش باركد در لس‌آنجلس”

این فیلم در حالی از تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است با دستور وزارت فرهنگ و ارشاد ایران مجبور به حذف صدای یاس خوانندهٔ تیتراژ خود شده است.

مصطفی کیایی (تهیه‌کننده و کارگردان فیلم بارکد) پیشتر در گفتگوئی با رسانه ها؛ با اشاره به حذف صدای یاس از این فیلم گفته بود: صدای یاس در تیتراژ این فیلم قرار داشت و در جشنواره فیلم فجر نیز فیلم با همین موسیقی به نمایش درآمد. بعد از جشنواره فیلم فجر ما برای اکران فیلم اقدام کردیم و تقاضای پروانه نمایش دادیم. بعد از مدتی هم پروانه نمایش فیلم صادر و قرار شد فیلم از روز 19خرداد در سینماهای تهران اکران شود. دو روز مانده به آغاز اکران فیلم با وجود آنکه فیلم پروانه نمایش گرفته بود؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما اعلام کرد باید صدای یاس از فیلم حذف شود و برخی صحنه‌های فیلم نیز اصلاح شود.

در این فیلم بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، بابک بهشاد، علی کوچکی، شهرام جمشیدی، آرش تاج، رضا شریف نژاد، سحر آربین، مرجان علیزاده، پژمان بازغی و رضا کیانیان حضور دارند.