بنیاد پل واکر توسط دخترش تاسیس شد

0
158

سازمان خیریه‌ای که به یاد پل واکر و توسط دخترش تاسیس شده، علاقه این ستاره به «اقیانوس، نجات دادن حیوانات و حسن نیت به بشریت» را ادامه خواهد داد.

شنبه چهل و دومین سالروز تولد پل واکر فقید بود. دختر او مِدو این روز را با تجلیلی ویژه از پدرش روی تقویم علامت زد و یک بنیاد خیریه به نام پدرش تاسیس کرد.

این دختر ۱۶ ساله اعلام کرد که اشتیاق و علاقه پدرش نسبت به اقیانوس و حفاظت از حیوانات و دیگر اهداف انسان‌دوستانه را از طریق بنیاد پل واکر ادامه خواهد داد. ستاره مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» در سال ۲۰۱۳ در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.

مِدو در اینستاگرام نوشت: وقتی به پدرم فکر کردم متوجه شدم که به اشتیاق‌هایش هم فکر می‌کنم. اشتیاقش برای اقیانوس، اشتیاقش برای نجات دادن حیوانات، اشتیاقش برای کمک کردن به مردم و اشتیاقش برای حسن نیت داشتن نسبت به همنوع. من این بنیاد را افتتاح می‌کنم چون می‌خواهم این بخش از تفکرات پدرم را با دنیا سهیم شوم.

به گزارش مهر به نقل از د رپ، در وبسایت رسمی بنیاد، این سازمان قول می‌دهد «تا به عنوان نوری پایدار از روحیه خاص پل واکر عمل» کند و می‌نویسد که مدو «از ادامه دادن میراث او هیجان‌زده است. یکی از راه‌های کلیدی که او می‌خواهد با این چالش رو به رو شود، کمک کردن به رهبران فردای اقیانوس است تا بتوانند تبدیل به راهنماهای نبرد حفاظت از اقیانوس‌ها، زندگی وحشی و بشریت شوند.»

سازمان خیریه Reach Out Worldwide که یک سازمان خیریه غیرانتفاعی است که خود واکر سال ۲۰۱۰ آن را برای کمک به هاییتی پس از زلزله درست کرده بود هم روز تولد او با ارایه تی‌شرت‌های ویژه با جمله «برای پل» یاد او را زنده نگه داشت.