بعد از آلمان،کاستاریکا هم مقابل نوجوانان ایران زانو زد

0
267

تیم فوتبال نوجوانان ایران که در دو دیدار ابتدایی توانسته بود گینه و آلمان را شکست دهد، در سومین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی کاستاریکا را هم شکست داد.

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۷ هند، مقابل کاستاریکا به پیروزی 3 بر صفر رسید تا این پیروزی ۹ امتیازی شده و بعنوان تیم اول گروه C صعودی مقتدرانه را به مرحله بعدی این مسابقات داشته باشد.

شاگردان عباس چمنیان در این بازی با نتیجه سه بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی رسیدند. دو گل از سه گل ایران در نیمه اول و از روی نقطه پنالتی به دست آمد. محمد غبیشاوی و طاها شریعتی در دقایق ۲۵ و ۲۹ زننده این دو گل از روی نقطه پنالتی بودند. هر دو پنالتی حاصل تلاش یونس دلفی و خطاهایی بود که درون محوطه جریمه روی او صورت گرفت. سومین گل تیم نوجوانان ایران در دقیقه ۸۹ بازی توسط محمد سرداری به ثمر رسید.

ملی پوشان نوجوان کشورمان در این مسابقات در اولین دیدار خود تیم ملی گینه را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کردند و در دومین دیدار نوجوانان آلمان را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبیدند. این سومین پیروزی تیم نوجوانان کشورمان در این مسابقات بود.

به گزارش مهر؛ تیم نوجوانان با ۳ پیروزی از ۳ مسابقه، ۹ امتیاز، ۱۰ گل زده و تنها ۱ گل خورده بعنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله بعدی مسابقات شد.