لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، بر سر در شهر ممنوعه ها نمی نویسند: “خوش آمدید”؛ قسمت دهم

0
10365

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

ممنوعه ها قانون خودش را دارد و نزدیک شدن به مرزهایش دل، جرأت و دیوانگی هایش را می طلبد. عشق به قلم، عشق به انسانیت، عشق به ذره ذره خاک وطن و خاکی که خونش در رگهای آزادگان جاریست. آنها که بیشتر میدانستند، خیال قفل از زبان گرفتن نداشتند و آنها که نمیدانستند، وراجی ها پیشه کردند!

آنگونه که در مجموعه اسناد پیشین به آن پرداختیم و تقدیم به دوستان و خوانندگان نمودیم، بیانگر آنبود که هرگز سخن دادهایی را بی آنکه از مجراها و اسناد گوناگون تأئید بگیرند در افشاگریها جا نداده ایم و می دانستیم چه ” واو” هایی بهانه خواهد شد و ” واویلاها” خواهد آفرید.

چرا باید افراد مخالف نظام جمهوری اسلامی در برون مرز جرأت نداشته باشند و بیم و هراس آنرا داشته باشند که این و آن کمتر خوانده ای و یا به مکتب نرفته های خط ننوشته ای ” که” به ” غمزه” عنایت بیگانگان ” مسئله آموز صد مدرس” شده اند، در نهایت بی مسئولیتی و کاهلی تیر اتهام از کمان کینه در آرند و نه تنها اثر که قلب مؤثر را نیز نشانه بگیرند و کارنامه عمری شرف را به ترفندی سیاه سازند؟

همانگونه که در مقالات گذشته به آن اشاره داشتم، علی رغم اهمیت اسنادی که در اختیار تیم خبرنامه ملی ایرانیان می باشد، کوچکترین توجه جدی توسط کشور و سازمانهای دولتی آلمان بدان نشد! بر اساس گزارش های دریافتی از درون کشور یکی از شگردهایی که در این سالها جمهوری اسلامی پیش گرفته، بازگرداندن پناهندگان سیاسی در آلمان با وجود داشتن تابعیت آن کشور با همکاری بعضی از مقامات دولتی آلمان صورت گرفته است! این اسناد و مدارک تاکنون از طریق دوستان و همراهانمان در داخل ایران بدستمان رسیده است. یکسری از این مدارک مربوط به پلیس آلمان و افرادی است که از اولین نقشه و برنامه حذف همکارمان در آلمان مطلع بوده و شکایاتی برعلیه وی صورت می گیرد که نکته برجسته این شکایات آنجاست که تمامی این افراد همگی دیپلمات بوده و این موضوعی کاملا منحصر بفرد است که چگونه یک سیستم سفارت و افراد دیپلمات از فردی پناهنده شکایت کرده و با پرداخت پول های نامحسوس برنامه ریزی خاصی در آلمان انجام میدهند تا همکارمان دچار مشکل قضائی یا جنائی بشود!؟

این مجموعه اسناد بیشتر متعلق به یکی از همکاران این مجموعه خبری است که سالها بعنوان پناهنده سیاسی در کشور آلمان اقامت داشته و ما در چندین مرتبه خواستار ارتباط با پلیس آلمان گشتیم تا اطلاعات بدست آمده را “سری” به آنها انتقال دهیم، حتی در یک مورد آنها خواستار آن شدند تا تمامی مدارک و اسناد به پلیس محلی سوئد تحویل داده شده تا از طریق روابط بین الملل بدست آنها برسد!

در گذشته اشاره داشتیم به این که اسناد و مدارک از طریق دوستان و همراهان در داخل ایران بدستمان رسیده است. یکسری از این مدارک مربوط به پلیس آلمان و افرادی است که از اولین نقشه و برنامه حذف همکارمان در آلمان مطلع بوده و شکایاتی برعلیه وی صورت می گیرد که نکته برجسته این شکایات آنجاست که تمامی این افراد همگی دیپلمات بوده یا با این سیستم ارتباط تنگاتنگ داشته اند و با پرداخت پول های نامحسوس برنامه ریزی در آلمان انجام میدهند تا این شخص دچار مشکل قضائی بشود!؟ نکته ای را که میبایست در اینجا بدان اشاره شود آنست که از تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ جمهوری اسلامی به لیست سیاه اف‌ای‌تی‌اف اضافه شده است و گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی، اف‌ای‌تی‌اف، جمهوری اسلامی را به‌دلیل پایبند نبودن به مقررات این نهاد کماکان در فهرست سیاه خود نگه می‌دارد و در همین رابطه مارکوس پیلر، رئیس گروه ویژه اقدام مالی روز ۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، با تأکید بر این موضوع، از دولت‌های جهان خواست که تدابیر مؤثر را علیه کشورهایی چون ایران و کره‌شمالی اعمال کنند و جالب اینکه دولت آلمان چشم ها را بر این مسئله بسته و سعی در مخفی کردن آن داشته است!

باید این نکته را متذکر شوم که کلیه مصاحبه ها و مکالمات قبلی ما با پلیس جنائی، اداره امنیت و پلیس آلمان بصورت کامل ضبط گشته و اسناد ارسالی و متن نامه ها در بایگانی موجود و امیدواریم پیش از انتشار قسمت هایی از این اسناد، امنیت همکارمان را در سریعترین زمان، پوشش داده و خواستار همکاری با ما برآیند. البته این مسئله می بایست در سریعترین زمان صورت گرفته و ما دیگر به سکوت بسنده نخواهیم نمود و بدانند که یک کپی از تمامی مدارک طبق خواسته خودشان بزودی در اختیار کشور سوئد قرار میدهیم و قسمت های از اسناد را که تازگی بدستمان رسیده است را بزودی در همین تارنما منتشر خواهیم نمود.