برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات دراویش محبوس در زندان عادل آباد

0
1199

جلسه دادگاه چهار درویش محبوس در زندان عادل آباد شیراز، صبح امروز با حضور وکلای آن‌ها در دادگاه انقلاب شیراز برگزار شد.

محسن اسماعیلی، سیدابراهیم بهرامی، محمدعلی صادقی و محمدعلی دهقان از دراویش بازداشت شده در شهرستان کوار صبح امروز برای رسیدگی به اتهامات وارده، به شعبه ۲ دادگاه انقلاب شیراز منتقل شدند و با حضور وکلایشان آقایان هرسینی٬ نظری و منتظری به دفاع از خود پرداختند. در پایان این جلسه دادگاه که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، قاضی پرونده آقای یزدانیان درباره پایان دادرسی یا ادامه جلسات دادگاه توضیحی نداد.

در طول مدت دادگاه جمع قابل توجهی از دراویش گنابادی شیراز و کوار به نشانه حمایت و همدلی از برادران دربندشان در مقابل دادگاه انقلاب شیراز گرد آمده بودند.

اتهامات منتسب به این چهار درویش زندانی «تشکیل گروه تروریستی علیه نظام»، «شرکت در تجمعات به قصد براندازی»، «محاربه با خدا» و «حمل سلاح غیر مجاز» عنوان شده است.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از مجذوبان نور؛ درحال حاضر این چهار درویش زندانی بیش از ۶ ماه را به صورت بلاتکلیف، به همراه کسری نوری، فعال حقوق دراویش، در بند زندانیان سیاسی-عقیدتی عادل آباد شیراز موسم به «بند عبرت» محبوس هستند. آقای کسری نوری با حکم چهارسال و چهارماه حبس تعزیری دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.