بروس ویلیس سلاح فوق پیشرفته می‌سازد

0
269

بروس ویلیس در اکشن دلهره‌آور تازه‌ای در نقش یک مأمور سابق سازمان سیا ظاهر می‌شود که همراه با پسرش مشغول طراحی یک سلاح فوق پیشرفته است.
نسخه چاپی

 بروس ویلیس بازیگر 60 ساله «جان سخت»  قرار است در اکشن تازه‌ای بازی کند که «استخراج» (Extraction) نام دارد. وی در این فیلم نقش یک مأمور سابق سازمان سیا را بازی می‌کند که با پسرش که مأمور تازه‌کارسازمان اطلاعات و امنیت آمریکاست روی پروژه سلاحی فوق سری کار می‌کند.

 به‌ گزارش آنا به نقل از ددلاین؛ بروس ویلیس قرارداد بازی در فیلم «استخراج» را امضا کرده که قرار است از 9 فوریه (20 بهمن) در آلاباما جلوی دوربین برود. فیلم‌نامه «استخراج» را عمر الیم نوشته است و استیون سی.میلر فیلم را کارگردانی می‌کند که بیشتر سابقه کارش در مقام متخصص جلوه‌های ویژه تصویری فیلم‌هایی مانند «بین ستاره‌ای»، «شوالیه تاریکی» و «سرآغاز» (هر سه ساخته کریستوفر نولان) و همچنین «مرد آهنی 3»، «فولاد واقعی»، «2012» و «قطب‌نمای طلایی»  بوده است.

در اکشن دلهره‌آور «استخراج» بروس ویلیس در نقش یک مأمور سابق سازمان سیا ظاهر می‌شود که همسرش به قتل رسیده است و با پسرش که به‌تازگی در آن سازمان مشغول به کار شده، روی ابر سلاح فوق‌پیشرفته‌ای به‌نام کندور کار می‌کند. وقتی یک گروه تروریست او را می رباید، پسرش ناچار می‌شود به تنهایی عملیات نجات را پی‌گیری کند و سر از توطئه‌ای در می‌آورد که همه‌چیز را به‌کلی تغییر می‌دهد. هنوز مشخص نیست چه کسی نقش پسر ویلیس را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

بروس ویلیس متولد 1955 در آلمان غربی که در فیلم‌هایی مانند «حس ششم«، «عنصر پنجم»، «شهر گناه»، «بی‌مصرف‌ها» و مجموعه فیلم‌های «جان سخت» بازی کرده، این روزها بازی در کمدی «کازبا را تکان بده» به کارگردانی بری لوینسن را به پایان برده است و درگیر پروژه دو فیلم دلهره‌آور دیگر باعنوان‌های «شب‌زنده‌داری» و «اسیر» است که به زودی کلید خواهند خورد.

IMDB