بروس ويليس در پيش در‌آمد «جان سخت» هم بازی می‌كند

0
272

در فیلم «جان سخت: سال اول»، جان مك‌لين پير و جوان با هم تلاقی جالبی خواهند داشت.

فیلم بعدی «جان سخت» قرار است یك پیش درآمد باشد و داستانش پیش از داستان فیلم اول رخ می‌دهد.

حتی با وجود اینكه فیلم «جان سخت: سال اول» قرار است نسخه‌ای جوان‌تر از جان مك‌لینی را كه تا به حال دیدیم به تصویر بكشد ولی لن وایزمن تهیه‌كننده این فیلم گفته كه ویلیس هنوز هم بخشی از این مجموعه فیلم‌های محبوب خواهد بود.

او در توجیه این تصمیم می‌گوید: در فیلم اول، مك‌لین با كلی تجربه احساسی از راه می‌رسد. او طلاق گرفته، آدم بداخلاقی شده و افسر مافوقش هم از او متنفر است.

وایزمن در ادامه گفت: ما داستان ازدواج او را ندیدیم. از مرگ آن خبر داریم، اما هرگز ندیدیم وقتی او هالی (با بازی بانی بدیلا) را می‌بیند چطور است، یا وقتی او سال ۱۹۷۸ در نیویورك یك پلیس معمولی بود چه حالی داشت… این همیشه چیزی بوده كه به فكر آن بودیم و حالا داریم انجامش می‌دهیم.

داستان فیلم در شب تحویل سال ۱۹۷۹ رخ می‌دهد و با وجود اینكه این مساله هنوز رسما تایید نشده، مك‌لین قرار است با مساله‌ای مربوط به تروریست‌ها دست و پنجه نرم كند. وایزمن درباره حضور ویلیس در فیلم گفت: نمی‌خواهم یك حضور كوتاه و نامربوط باشد. قرار است با جان مك‌لین امروزی تلاقی بامزه و خلاقانه‌ای داشته باشد.

آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های «جان سخت»، «یك روز خوب برای جان‌سخت» بود كه در سال ۲۰۱۳ روی پرده رفت. هنوز كسی برای ایفای نقش جان مك‌لین جوان در فیلم جدید انتخاب نشده اما می‌توان مطمئن بود كه مدیر برنامه‌های هالیوودی الان دارند با بازیگران زیادی تماس می‌گیرند.

به گزارش مهر به نقل از ایندپندنت، در اخبار دیگر مرتبط به دنیای «جان سخت» باید به این نکته اشاره کنیم که الن ریكمن افسانه فیلم و تئاتر بریتانیا هفته گذشته درگذشت. او در فیلم اصلی سال ۱۹۸۸ «جان سخت» نقش هانس گروبر، شخصیت منفی داستان را مقابل ویلیس بازی كرده بود.