برندگان «امی» معرفی شدند

0
226

با برگزاری مراسم شصت و هشتمین دوره اهدای جوایز امی، از برندگان این دوره تقدیر شد و بیشترین جایزه یک سریال درام به سریال «بازی تاج و تخت» رسید.

با اهدای جوایز امی برترین تولیدات تلویزیونی آمریکا شناخته شدند و از آنها تقدیر شد. مراسم اهدای این جوایز یکشنبه شب به کار خود خاتمه داد.

برنده بزرگ جوایز امی فصل ششم سریال درام «بازی تاج و تخت» بود که با ۲۳ نامزدی، موفق به کسب ۱۲ جایزه شد و جوایز مهمی چون بهترین کارگردانی و بهترین متن نوشتاری یک سریال درام را به خانه برد. بهترین انتخاب گروه بازیگران، طراحی لباس برای سریال فانتزی، بهترین صداگذاری، جلوه‌های تصویری و طراحی صحنه از جمله دیگر بخش‌هایی بودند که جایزه بردند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سریال «فارگو» از شبکه اف‌ایکس با ۱۸ نامزدی در مکان دوم و «مردم علیه ا. جی. سیمسون» در مکان بعدی از نظر نامزدی قرار داشتند.

فهرست برندگان شصت و هشتمین جوایز امی

بهترین سریال درام: «بازی تاج و تخت»

دیگر نامزدها: «آمریکایی‌ها»، «بهتر از روح»، «دانتون ابی»، «هوملند»، «خانه پوشالی»، «آقای روبات»

بهترین سریال کمدی: «ویپ»

دیگر نامزدها: «خانواده مدرن»، «استاد هیچ»، «کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر»، ««Black-ish، «سیلیکون ولی»، «شفاف»

بهترین سریال کوتاه: «مردم علیه ا. جی. سیمسون: داستان جنایت آمریکایی»

دیگر نامزدها: «جنایت آمریکایی«، «فارگو»، «مدیریت کننده شب»، «ریشه‌ها»

بهترین فیلم تلویزیونی: «شرلوک: عروس نفرت‌انگیز»

دیگر نامزدها: «یک کریسمس خیلی موری وار»، «همه راه»، «لوتر»، «تاییدیه»

بهترین بازیگر مرد سریال درام: رامی مالک برای «آقای روبات»

دیگر نامزدها: کایل چندلر برای «شجره خانوادگی»، باب اودنکرک برای «بهتر از روح»، متیو ریس برای «آمریکایی‌ها»،  لیو شرایبر برای «ری داناوان» و کوین اسپیسی برای «خانه پوشالی»

بهترین بازیگر مرد سریال کمدی: جفری تامبور برای «شفاف»

دیگر نامزدها: آنتونی اندرسن برای «Black-ish»، عزیز انصاری برای «استاد هیچی»،  ویل فورت برای «آخرین مرد روی زمین»، ویلیام اچ. میسی برای «بی‌شرم» و تامس میدلیچ برای «سیلیکون ولی»

بهترین بازیگر مرد سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: کورتنی بی. ونس برای «مردم علیه ا. جی. سیمسون: داستان جنایت آمریکایی»

دیگر نامزدها: برایان کرانستون برای «همه راه»،  بندیکت کامبربچ برای «شرلوک»،  ادریس البا برای «لوتر»، کوبا گودینگ جونیور برای «مردم علیه ا. جی. سیمسون: داستان جنایت آمریکایی» و تام هیدلستون برای «مدیریت کننده شب»

بهترین بازیگر زن سریال درام: تاتیانا ماسلانی برای «یتیم سیاه»

دیگر نامزدها: کلر دنیس برای «هوملند»، وایولا دیویس برای«چطور از یک قتل در بروی»، تاراجی پی. هنسن برای «امپایر»، کری راسل برای «آمریکایی‌ها»، رابین رایت برای «خانه پوشالی»

بهترین بازیگر زن سریال کمدی: جولیا لوئیس-دریفوس برای «ویپ»

دیگر نامزدها: الی کمپر برای «کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر»،  لوری متکالف برای  Getting On، تری الیس برای Black-ish،  ایمی شومر برای «درون ایمی شومر» و لیلی تاملین برای «گریس و فرانکی»

بهترین بازیگر زن سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: سارا پالسن برای «مردم علیه ا. جی. سیمسون: داستان جنایت آمریکایی»

دیگر نامزدها: کریستن دانست برای «فارگو»،  فلیسیتی هافمن برای «مردم علیه ا. جی. سیمسون: داستان جنایت آمریکایی»، ادرا مکدانلد برای «روز زن در بار امرسون»، لیلی تیلور برای «مردم علیه ا. جی. سیمسون: داستان جنایت آمریکایی» و کری واشنگتن برای «تاییدیه»

بهترین بازیگر مرد مکمل سریال درام: بن مندلسون برای «شجره خانوادگی»

دیگر نامزدها: جاناتان بنکس برای «صدا کردن روح»، پیتر دینکلیج برای «بازی تاج و تخت»،  کیت هرینگتون برای «بازی تاج و تخت»، مایکل کلی برای «خانه پوشالی و جان وویت برای «ری داناوان»

بهترین بازیگر مرد مکمل سریال کمدی: لوییس اندرسون برای «سبدها»

دیگر نامزدها: آندره برایر برای «بروکلین۹-۹»، تیتوس برجس برای «کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر»،  تونی هیل برای «ویپ»، مت والش برای «ویپ»

بهترین بازیگر مرد مکمل سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: استرلینگ کی. براون برای «مردم علیه ا. جی. سیمسون: داستان جنایت آمریکایی»

دیگر نامزدها: هیو لوری برای «مدیریت کننده شب»، جسی پلمونز برای «فارگو»، دیوید اشویمر برای «مردم علیه ا. جی. سیمسون: داستان جنایت آمریکایی»، جان تراولتا برای «مردم علیه ا. جی. سیمسون: داستان جنایت آمریکایی»

بهترین بازیگر زن مکمل سریال درام: مگی اسمیت برای «دانتون ابی»

دیگر نامزدها: امیلیا کلارک برای «بازی تاج و تخت»، لنا هدی برای «بازی تاج و تخت»، مورا تیرنی برای «پرونده»، میزی ویلیامز برای «بازی تاج و تخت» و کنستانس زیمر برای «غیرواقعی»

بهترین بازیگر زن مکمل سریال کمدی: کیت مکینن برای «سَتردی نایت لایو»

دیگر نامزدها: آنا چلامسکی برای «ویپ»، نیسی نش برای «Getting On»، آلیسن جانی برای «مام»، گابی هافمن برای «شفاف» و جودیت لایت برای «شفاف»

بهترین بازیگر زن مکمل سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: رجینا کینگ برای «جنایت آمریکایی»

دیگر نامزدها: کتی بیتس برای «داستان وحشت آمریکایی»، جین اسمارت برای«فارگو»،  سارا پالسون برای «داستان وحشت آمریکایی»، اولیویا کلمن برای «مدیریت کننده شب» و ملیسا لئو برای «همه راه»

بهترین کارگردانی سریال درام: میگل ساپوچنیک برای اپیزود «نبرد لعنتی‌ها» از «بازی تاج و تخت»

بهترین کارگردانی سریال کمدی: جیل سولووی برای اپیزود «مرد روی زمین» در سریال «شفاف»

بهترین کارگردانی یک سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی یا برنامه ویژه: سوزان بی‌یر برای «مدیریت کننده شب»