برد پیت، رایان گاسلینگ و کریستین بیل همبازی می‌شوند

0
513

برد پیت، رایان گاسلینگ و کریستین بیل در فیلمی با عنوان «بزرگ کوتاه» با هم مقابل دوربین می‌روند.

فیلم «بزرگ کوتاه» که در کمپانی پلن بی متعلق به برد پیت و کمپانی پارامونت ساخته می‌شود، اقتباسی از کتاب پرفروش مایکل لوییس خواهد بود.

این سه بازیگر مطرح هر چند در مراحل مختلف گفتگو برای بازی در این فیلم هستند، اما به نظر می رسد بشود به زودی آنها را با هم در برابر دوربین دید.

این فیلم درباره بحران بزرگ اقتصادی جهان در دهه اول هزاره جدید است.

در حالی که برد پیت به عنوان یکی از تهیه کنندگان پشت این فیلم ایستاده است، قصد دارد تا آن را بر مبنای فیلمنامه ای به قلم آدام مک کی بسازد. انتظار می رود خود مک کی کارگردان این فیلم نیز باشد؛ با این حال هنوز نامی از کارگردان برده نشده است.

برد پیت پیش از این اثر دیگری از لوییس یعنی«مانیبال» را راهی پرده بزرگ کرده بود.

با این حال و در صورت موافقت کریستین بیل، این فیلم پروژه بعدی این بازیگر برنده اسکار نخواهد بود. او از بازی در نقش استیو جابز برای کمپانی سونی کناره گیری کرد و بعد این پروژه به دست یونیورسال افتاد. او اکنون با فیلم «مهاجرت» در فیلمی از ریدلی اسکات در سینماها حضور دارد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کتاب «بزرگ کوتاه: در روز قیامت ماشین» کتابی غیرداستانی است که در سال 2011 منتشر شد و از داستان واقعی رکود بزرگ در بازار می گوید.

کریستین چارلز فیلیپ بیل (به انگلیسی: Christian Charles Philip Bale) ‏(زادهٔ ۳۰ ژانویه ۱۹۷۴) هنرپیشهٔ انگلیسی است.

بیل هنگامی که در ۱۳ سالگی در نقش اول فیلم امپراطوری خورشید استیون اسپیلبرگ بازی کرد، توجهات را به خود جلب کرد. نقش وی در این فیلم پسری انگلیسی بود که در حین جنگ جهانی دوم از پدر و مادرش جدا می‌شود و سپس خود را در اردوگاه نگاهداری ژاپنی پیدا می‌کند. در سال ۲۰۰۰ و با بازی در فیلم روانی آمریکایی در نقش پاتریک بیتمن ستایش منتقدین را برانگیخت. او برای بازی در نقش ترور رزنیک در فیلم ماشین‌کار ۲۸ کیلوگرم وزن کم کرد و با این کار به بازیگر متد معروف شد.

رایان گاسلینگ در شهر لندن در حومه انتاریو متولد شد. پدرش توماس گاسلینگ یک فروشنده ماشین کاغذ سازی و مادرش یک منشی بود. مادرش در سال ۲۰۱۱ توانست معلم دبیرستان شود. به دلیل شغل پدر رایان آن‌ها در شهرهای مختلفی زندگی می‌کردند. پدر و مادرش از مسیحیان مورون بودند و رایان گفته است که مذهب در تمام جنبه‌های زندگی آن‌ها موثر بوده است. وقتی رایان کودک بود پدر و مادرش از هم جدا شدند، بنابراین رایان به همراه خواهر بزرگ‌ترش مندی با مادرشان زندگی می‌کردند.

ویلیام بردلی «بِرَد» پیت (به انگلیسی: William Bradley “Brad” Pitt) ‏ (متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. وی تاکنون پنج‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک‌بار برنده جایزه گلدن گلوب شده است. اولین فیلمی که باعث شناخته‌شدن برد پیت شد، فیلم تلما و لوییز محصول سال ۱۹۹۱ بود. اما اولین نقش‌های موفق و اصلی وی در فیلم‌های بعدی‌اش چون رودخانه‌ای که از آن میان می‌گذرد (۱۹۹۲)، مصاحبه با خون‌آشام (۱۹۹۴) و افسانه‌های خزان (۱۹۹۴) اتفاق افتاد. دو فیلم هفت و ۱۲ میمون باعث تحسین وی از سوی منتقدین شد و در نهایت نیز بخاطر فیلم ۱۲ میمون، برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و همچنین برنده یک جایزه گلدن گلوب شد.