بردلی کوپر در “آمریکایی خون‌قرمز”

0
215

رقابت برای ساخت فیلمی درباره لنس آرمسترانگ دوچرخه‌سوار دوپینگی آمریکا بالا گرفته و حداقل دو رقیب در حال پیشبرد مراحل تهیه فیلم‌هایشان هستند که یکی از آنها کمپانی برادران وارنر با فیلم “آمریکایی خون‌قرمز” است.

 در این میان کمپانی برادران وارنر و جی روچ کارگردان سینما با اعلام خبر تهیه فیلم جدیدشان با عنوان “آمریکایی خون‌قرمز” همه را شگفت‌زده کردند.

قرارست بردلی کوپر در این فیلم بازی کند و همین مساله حاشیه‌هایی را ایجاد کرده است زیرا بردلی کوپر قرار بود در پروژه دیگری درباره آمسترانگ که توسط پارامونت و کمپانی بد روبات متعلق به جی جی آبرامز ساخته خواهد شد، بازی کند.

او مذاکراتی درباره آن فیلم که قرار است بر اساس کتاب “چرخه دروغ ها: سقوط لنس آرمسترانگ” نوشته جولیت ماکور ساخته شود، داشته اما هنوز جزییات بیشتری درباره این مساله منتشر نشده است و معلوم نیست که او برای بازی در آن فیلم به توافق رسیده یا خیر.

با این حال به نظر می رسد که جی روچ و کمپانی برادران وارنر موفق شده‌اند کوپر را برای فیلم “آمریکایی خون‌قرمز” استخدام کنند. این فیلم علاوه بر برنده شدن پی در پی آرمسترانگ در تور دو فرانس به رسوایی هایی که او را پایین آورد نیز می‌پردازد. کوپر هنوز اعلام نکرده که قرار است نقش خود آرمسترانگ را بازی کند و یا در نقش هم تیمی‌اش تایلر همیلتون که او را لو داد، ظاهر می‌شود. اسکات زی برنز کار فیلمنامه‌نویسی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش سینما پرس به نقل از امپایرآنلاین،از آنجا که کمپانی‌های پارامونت و بد روبات هم قصد دارند فیلمی با همین موضوع بسازند، قطعا پروژه برادران وارنز از طرف آنها به چالش کشیده می‌شود. استیون فریرز قصد دارد فیلم کمپانی پارامونت را بسازد و از بن فاستر در نقش آرمسترانگ استفاده می‌کند و فیلمنامه آن را جان هاج نوشته است.

با توجه به اینکه کوپر در فصل پاییز با فیلمبرداری فیلم بعدی کامرون کرو مشغول خواهد بود، ممکن است فیلم فریرز بتواند در پاییز فیلمبرداری را شروع کند و زودتر به سینماها برسد.

لنس آرمسترانگ دوچرخه سوار آمریکایی برنده هفت جایزه توردو فرانس، سرانجام به دلیل اثبات استفاده از دوپینگ همه مقام هایش را از دست داد.