برخورد پلیس با سازندگان کلیپ های ماهواره ای

0
220

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به ساخت تعدادی از کلیپ های ماهواره ای در تهران و برخی شهرهای کشور از برخورد پلیس با سازندگان کلیپ های ماهواره ای خبر داد.

به گزارش تسنیم، اسکندر مومنی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی، تشکیل پلیس افتخاری را یکی از اولویت های پلیس برشمرد و اظهار کرد: تشکیل پلیس افتخاری به تصویب مجلس رسیده است و اعضای این پلیس بر اساس ماموریت های خود اختیارات متناسب آن را دارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: تاکنون 20 هزار نفر جذب پلیس افتخاری شده و 37 هزار نفر دیگر نیز مراحل نهایی جذب خود را طی می کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در خصوص ساخت کلیپ های ماهواره ای در تهران و برخی شهرهای دیگر و رویکرد پلیس در برابر این موارد گفت: ما به صورت روزانه با مصادیق مجرمانه و ناامنی برخورد می کنیم و این برخوردها منوط به زمان و مکان خاصی نیست.

اسکندری ادامه داد: ممکن است پلیس از ساخت چنین کلیپ هایی در برخی از مکان ها اطلاع نداشته باشد ولی در صورت حصول گزارشی در این موارد حتما با سازنده های کلیپ های ماهواره ای برخورد خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، این امر تازگی نداشته و پیشتر ها عوامل سازنده ویدیو کلیپ “هپی” در روز ۱۸ شهریور ماه سال گذشته در دادگاهی به ریاست قاضی حیدری متهم به “مشارکت در ساخت کلیپ مبتذل” و “روابط نامشروع بین اعضای این گروه” که تمامی اعضای سازنده این ویدیو در ایران به جز یک نفر، به صورت غیر رسمی در دادگاه به شش ماه حبس و ۹۱ ضربه شلاق تعلیقی محکوم شدند.