«برج تاریک» در راس باکس آفیس آمریکا نشست

0
296

فیلم جدید کمپانی سونی که این آخر هفته راهی سینماها شد و بر مبنای مجموعه‌ رمان‌های فانتزی به همین نام نوشته استیون کینگ ساخته شده، موفق شد در راس باکس آفیس آمریکا جای بگیرد.

 این فیلم با فروش ۱۹.۵ میلیون دلار هر چند در راس باکس آفیس جای گرفته اما پایین‌ترین افتتاحیه امسال برای فیلمی که در راس نشسته را تجربه کرده است.

«دیترویت» جدیدترین فیلم کاترین بیگلو کارگردان برنده اسکار با فاصله زیاد و با فروش ۷.۲۵ میلیون دلار در این آخر هفته، وارد جدول فروش شد و تنها توانست جایگاه هشتم را کسب کند. این در حالی است که «آدم‌ربایی» با بازی هالی برلی که ۲ سال انتظار برای اکرانش وجود داشت، ۱۰.۲ میلیون دلار فروش کرد و فیلم پنجم باکس آفیس شد.

«برج تاریک» که با سرمایه ۶۰ میلیون دلاری ساخته شده با بازی ادریس البا و متیو مک‌کانهی موفق شد تا «دانکرک» کریستوفر نولان را که این هفته ۱۷.۶ میلیون دلار دیگر فروش کرد، پشت سر بگذارد. «دانکرک» در سومین هفته اکرانش در مجموع ۱۳۳.۶ میلیون دلار فروش کرده است و فیلم دوم فاکس آفیس آمریکاست.

در «برج تاریک» ادریس البا در نقش مردی بازی می‌کند که قصد دارد تا دشمنش با عنوان «مرد سیاهپوش» را که مک‌کانهی نقش او را بازی می‌کند، بکشد.

«دیترویت» جدیدترین فیلم کاترین بیگلو پس از ساختن «قفسه رنج‌ها» و «۳۰ دقیقه نیمه شب» است. جان بویگا، ویل پولتر، اگی اسمیت، جیسون میچل، جک رینور و آنتونی مکی بازیگران این فیلم هستند. انتقادهای زیادی برای ساخته شدن فیلمی با ماجرایی مربوط به سیاه‌پوستان توسط یک کارگردان سفید، به این فیلم وارد شده است.

این فیلم از آخر هفته پیش اکران محدودش را در ۲۰ سالن سینما شروع کرد و ۳۵۰ هزار دلار فروش را ثبت کرد و سپس اکران آن در ۳۰۰۷ سالن سینما شروع شد. پیش بینی می‌شد این فیلم فروش اولیه ۱۳ میلیون دلاری را ثبت کند.

«فیلم اموجی» در دومین هفته اکرانش ۱۲.۴ میلیون دلار دیگر فروخت تا فیلم سوم باکس آفیس شود و در مجموع فروشش را به ۴۹.۵ میلیون دلار برساند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،«اسپایدر من: بازگشت به خانه» در پنجمین هفته ۸.۸ میلیون دلار فروخت و فیلم ششم جدول فروش شد. «بلوند اتمی» با بازی شارلیز ترون نیز در دومین هفته اکرانش با ۸.۲ میلیون دلار فروش در مجموع ۳۴.۱ میلیون دلار فروش را ثبت کرده و فیلم هفتم جدول فروش بوده است.