برادران «کوئن» فيلمنامه پروژه جديد «اسپیلبرگ» را مي‌نويسند

0
176

کمپانی «دریم وورکز» اعلام کرد، فیلم جدید «استیون اسپیلبرگ» با نقش‌آفرینی «تام هنکس» درباره جنگ سرد با فیلمنامه‌ای از «جوئل» و «اتان کوئن» از مطرح‌ترین فیلمنامه‌نویسان و البته کارگردانان جهان راهی سینما خواهد داشت.

این فیلم‌ که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، به احتمال فراوان پروژه بعدی سینمایی «استیون اسپیلبرگ» خواهد بود که قرار است فیلمبرداری آن از ماه سپتامبر در اروپا آغاز شود.

برادران «کوئن» قرار است نگارش فیلمنامه اولیه این فیلم جدید را آغاز کنند که روایتگر داستان واقعی «جیمز داناوان»، یک وکیل است که پس از اتفاقاتی در بحبوحه جنگ سرد قرار می‌گیرد و برای آزادی «کری پاورز»، خلبان هواپیمای جاسوسی آمریکا وارد مذاکره با «KGB» می‌شود.

حضور «اسپیلبرگ»، برادران «کوئن» و «تام هنکس» در یک پروژه سینمایی می‌تواند نوید یک فیلم جذاب را به علاقه‌مندان سینما بدهد.

«اسپیلبرگ» که اواخر سال گذشته میلادی از ساخت فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» کناره‌گیری کرد و این مسئولیت را به «کلینت ایستوود» سپرد، چندین پروژه سینمایی دیگر شامل «روبوکالیپس» و «مونتزوما» را نیز روی میز دارد.

این کارگردان صاحب‌نام سینمای جهان پیش از این کارگردان فیلم اقتباسی «BFG» براساس کتاب‌های کودک نوشته «رولد وال» را پذیرفته است و ساخت این فیلم اقتباسی را از اوایل سال 2015 آغاز خواهد کرد.

برادران «کوئن» تاکنون دو جایزه اسکار بهترین فیلمنامه‌نویسی را برای «جایی برای پیرمردها نیست» و «فارگو» بدست آورده‌اند و نگارش فیلمنامه «Unbroken» ساخته جدید «آنجلینا جولی» را نیز بر عهده داشته‌اند.

به گزارش سینما خبر؛ در صورتی که اسپیلبرگ تصمیم قطعی برای ساخت فیلم جدید خود را بگیرد چهارمین همکاری او با «تام هنکس» پس از فیلم‌های «نجات سرباز رایان»، «ترمینال» و «اگه میتونی منو بگیر» رقم خواهد خورد.