برادران کوئن سریال وسترن می‌سازند

0
198

جوئل و ایتن کوئن، دو برادر سرشناس هالیوود با یک سریال کوتاه در سبک وسترن وارد دنیای تلویزیون خواهند شد. قرار است این سریال در سینما هم اکران شود. هنوز مشخص نشده کدام هنرپیشگان در این سریال بازی خواهند کرد.

بازار سریال‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر به حدی پرطرفدار و پرفروش شده، که پس از وودی آلن و دیوید او. راسل، برادران کوئن هم به ساختن سریال ترغیب شده‌اند.

به نوشته مجله “هالیوود ریپورتر” جوئل و ایتن کوئن قرار است یک سریال کوتاه بر اساس داستانی که خود آن را نوشته‌اند، کارگردانی کنند. این سریال به سبک وسترن ساخته خواهد شد و “ترانه برای باستر اسکراگز” (The Ballad of Buster Scruggs) نام دارد.

تا بدین‌جا جزئیات بیشتری در مورد داستان این سریال و هنرپیشگانی که در آن ایفای نقش خواهند کرد، منتشر نشده است.

برادران کوئن پیشتر با ساخت فیلم‌های مشهوری چون “جایی برای پیرمردها نیست” و “ترو گریت” (شجاعت واقعی) نام خود را در میان کارگردانان سبک وسترن تثبیت کرده بودند.

سریال این دو فیلمساز پرآوازه قرار است توسط شرکت فیلمسازی “آناپورنا” تهیه شود. این شرکت پیش‌تر در پروژه ساخت فیلم “شجاعت واقعی” با برادران کوئن همکاری کرده بود.

به گزارش دویچه وله؛ نسخه‌ای از این سریال برای نمایش در سینما نیز آماده خواهد شد. هنوز مشخص نیست که سریال برادران کوئن چه زمان و توسط کدام شبکه پخش می‌شود.