بخشی از توضیح المسائل رهبران داعش، در رابطه با موارد همآغوشی با زنان!

0
595

اهمیت دانستن گوشه ای از مفهوم عنوان بالا در این است؛ که به ما می آموزد، اینهمه دین و مذهب که اکنون در چهارگوشه جهان داریم؛ چگونه و به چه دلائلی به وجود آمده اند؛ و بر چه اساسی، پرستش رهبران آنها توسط پیروان ایشان، بر پایه چه نگرش هائی رسمیت یافته اند؟!

واژه ” دین ” که دارای معنای راه و روش و گرایش رسمی به یک آئین می باشد؛ نزد برخی از مردم دنیا، بخصوص در نظر اهالی تدین و دینمداری، مورد استفاده ساکنین این گیتی پهناور قرار می گیرد. یک دین، اصطلاحا پایه ای است برای روئیدن و رشد کردن و به ثمر رسیدن دو یا چند آئین ( مذهب ) بر روی آن است. همانطوری که سه مذهب رسمی مانند ” ارتدکس ، پروتستان، کاتولیک” و چندین شاخه فرعی دیگر، از دیرباز بر سطح پایه دین مسیح شکل گرفته و پیروان فراوانی هم یافته اند. یا دین اسلام که هر دو مذهب رسمی اش ( تسنّن و تشیّع )، به اضافه شعبه های زیاد دیگری، که از این مذاهب منشعب گشته اند؛ نیز بر روی پایه دین اسلام شکل بودن به خود گرفته اند. امکان آن نیز وجود دارد، که بعد از این نیز، شاخه های مجزای دیگری هم به منظور تکامل بخشیدن به یک آئین، و یا اصلاح نمودن بعضی از اصول یک دین مورد نظر، از شکم شعبه های گوناگون آئین اسلام، از درون همه شعبات آنها برویند؛ و سپس آرام آرام ، بر وسعت تعداد مذاهب برخاسته از بستر اسلام بیفزایند!

به خوبی می دانیم و مطلع هستیم، که در این رابطه، چهار عدد از انشعابات دین اسلام، که خودمان در این برهه زمانی و اخیرا شاهد روئیدن آنها در طول چهار دهه جاری بوده ایم؛ با انجام دادن چه عملیات وحشیانه ای اعلام موجودیت کرده اند. و با وجود منحوس خودشان، چگونه عرصه را بر مردم دنیا تنگ کرده و آنها را به ستوه آورده اند؟!

( جمهوری اسلامی آخوندی، طالبان ، القاعده و داعش )، نمونه های بارز رویش شاخه های نو، بر روی سطح پایه دین اسلام هستند؛ که با رویش این چهار شاخه بی منطق و دنی، روزگار بخش عظیمی از ساکنان جهان دچار دگرگونی های وحشت اثری گشته اند. چه بسا، که زین پس هم، گروه های وحشی دیگری که صد پله بدتر و شرورتر از آنها هم باشند؛ بر روی پایه های دین مهیب اسلام ناب محمدی برویند؛ و پس از چندی مذاهب متعدد جدیدی هم از دل این ادیان تازه شکل گرفته به وجود بیایند؛ و جهان و ساکنان آن را، از چیزی که هم اکنون هست، بدتر و سخت تر و غیرقابل زندگی کردن بنمایند!

آخرین این راه و روش های تحمیلی تازه سامان یافته، که مانند بهمن هولناک و بزرگی بر سر مردمان دنیا به ویژه مسلمانان فرو افتاده است؛ دولت اسلامی عراق و شام مشهور به ” داعش ” می باشد؛ که در کمال وقاحت و بی شرمی و ددمنشی، حین کشتار های بسیار وحشیانه ای، که در مکان های به تصرف گرفته شده شان انجام می دهند؛ ضمن ضرب نمودن سکّه مخصوص به نام خودشان، و معرفی کردن واحد پولی دولت شان به جهانیان، توضیح المسائلی هم با نام خودشان تدوین نموده اند!

در این رساله نوظهور نیز، مانند همه توضیح المسائل مطروحه در تمامی شعبات دین اسلام، تدوین کنندگان آن اقدام به مطرح کردن پرسش های فراوانی از سوی پیروان خود کرده اند؛ و ارائه پاسخ های لازم به آنها را نیز، خودشان بر عهده دارند!

دوتا از این سؤآلات، که توهین محض به زنان مسلمان و غیر مسلمان جهان می باشد این است: ” همآغوشی و داشتن سکس، با چه زنانی جایز است؛ و آیا خشونت فیزیکی را می توان در باره دختران نابالغ و برده ها و کنیزان اعمال نمود؟ ” اعضای شورای فتاوی دولت اسلامی (داعش)، که باید پاسخگوی سؤآلات حقوقی و شرعی پرسشگران خودشان باشند. در رساله شوم شان، فقط پاسخ های مربوط به اسیران و بردگان داعش را مد نظر خویش قرار می دهند؛ و به پرسشگران چنین سؤآلاتی پاسخ های خودشان را ارائه نموده اند: ” !

داعش در ارتباط با سؤآل هم‌آغوشی با چه زنانی مجاز است؟ و حد و مرز خشونت فیزیکی با دختران نابالغی، که به بردگی گرفته شده اند چیست؟ می گوید: ” علما توافق دارند، که همه زنان بی‌دین را می‌توان به بردگی گرفت؛ اما زنان یهودی‌ و مسیحی‌هم در زمره آن‌ها هستند. در مورد بردگی زنان از دین برگشته، اختلاف نظر وجود دارد؛ و اکثریت علماء آن را ممنوع کرده‌اند. “!

آیا سکس با یک کنیز مجاز است؟

پاسخ علمای فتوا دهنده داعش به پرسش بالا: ” بله، خداوند می‌فرماید، مومنانی رستگار می‌شوند که پاکدامن اند؛ و به زوجه خود وفادار می‌مانند. مگر آنکه با کنیزان خود بروند( سکس داشته باشند)؛ که در این صورت حرجی بر آنها نیست. «سوره ۲۳(المؤمنون) آیات پنج و شش ” آیا می‌توان مستقیما پس از اسیر کردن فردی، با او رابطه جنسی برقرار کرد؟

پاسخ: ” اگر کنیز شما هنوز باکره باشد، سکس مجاز است؛ اما اگر دوشیزه نباشد، باید عده نگاه دارد(مدت عده بر اساس همه رساله های شیعه و سنّی سه و ماه ده روز است؛ تا مشخص شود که باردار نیست. ) آیا یک مادر را می‌توان در هنگام خرید و فروش بردگان، از بچه‌هایش جدا کرد؟ پاسخ: ” خیر، بچه‌ها را تا قبل از بلوغ نباید از مادرشان گرفت( اما چه بالغ باشند و چه نه؟ همینکه به دست گروه ستمگر داعش بیفتند، آنها مجازند که با این نوجوانان، هر کاری که خواستند بکنند.) تنها وقتی می‌توان آنها را(مادران و فرزندان نابالغ ایشان را) از هم جدا کرد؛ که بزرگ شده باشند. “

آیا می‌توان با کنیزی که هنوز بالغ نشده، هم‌خوابگی کرد؟ پاسخ توضیح المسائل داعش: ” بله، به این شرط که کنیز آماده این موضوع باشد(به پیروی از محمد که با عایشه 9 ساله هم بستر می شد!)؛ در عین حال می‌توان از او بدون رابطه کامل جنسی هم لذت برد(اینها دیگر روی هر چه آخوند هست را سپید کرده اند.) ” آیا می‌توان دو خواهر را همزمان به کنیزی گرفت( مورد سوء استفاده جنسی قرار داد؟ ) پاسخ: ” بله، البته نمی‌ توان با هر دوی آنها خوابید(شما که بلد هستید، یک بار با این و بار دیگر با آن یکی خواهید خوابید!). ” آیا کتک زدن کنیزان جایز است؟ پاسخ داعش: ” برده‌ها را به دلایل انضباطی و تربیتی می‌توان کتک زد؛(دنیا بر آن است که آزار دهندگان حیوانات را نیز مورد نکوهش قرار دهد؛ آنوقت این ناانسانها، کتک زدن یک دختر نابالغ، و یا یک زن جوان را جایز می دانند!) اما شکنجه و آزار آنها به این منظورجایز نیست. این هم مجاز نیست، که برای تنبیه به صورت آن‌ها ضربه زده شود(چه عجب؟). ” !

گفتنی است، به بردگی گرفتن زنان نزد داعش سابقه دارد؛ و این گروه تروریستی بسیار وحشی، پیش تر دختران فرقه ایزدی در عراق را به بردگی گرفته بود. در آن زمان، گروه دولت اسلامی عراق و شام(که لعنت خدا بر آن و پیروانش باد)، اعلام کرده بود؛ که زنان و کودکان ایزدی به اسارت گرفته شده در شمال عراق را، طبق شریعت اسلام به عنوان برده میان نیروهایش تقسیم کرده‌است. گروه داعش در نشریه رسمی خود، در مقاله‌ای با عنوان «احیای برده‌داری پیش از روز قیامت» نوشته بود؛ که داعش با این عمل(کار زشت برده داری و ظلم نمودن به اسیران جنگی، آنهم در قرن بیست و یکم)، جنبه‌ای از شریعت اسلامی را، که به انحراف کشیده شده‌ بود؛ به معنای درست خود برگردانده است. ” !

یعنی شریعت برده داری را که از آغاز به ظهور رسیدن این آئین اهریمنی، موردی برای تفاخر دارندگان آنها قرار داده بود؛ چون براساس رشد تعلیم و تربیت انسانی در سراسر جهان، مسلمانها نیز بایست و ناگزیر به پذیرفتن نوآوری های تربیتی بودند. از میزان چنین اعمال ناشایستی کاسته شده بود. گروهی از وحشی ترین پیروان بیابانگرد این آئین عیب و ننگ و زشت پروری، که حدود یک قرن پیش، مذهب ” وهابیت ” را در عربستان سعودی به وجود آورده بودند؛ ولی چندی بعد به خاطر معایب فاحشی که این روش جدید در بر داشت( آنها اعتقادی به این که خدا از داشتن جسم بی نیاز است نداشتند؛ و باقیمانده های آنها نیز همچنان عقیده ای به خالق بدون جسم ندارند. برده دار را خدای بردگان اش می دانند؛ و بردگان را بنده ی آنها برمی شمرند. معنائی که بت پرستان هم آن را زشت و شنیع می پندارند. آنوقت این قوم وحشی و تازی نسب، با چنین عملیات ضدبشری در قرن جاری، پروائی در احیاء نمودن آئین ستمکارانه برده داری ندارند؛ و برای آن توضیح المسائل نیز می نوسند !

بارپروردگارا، بندگان خودت را، از حیله های این اهریمنان جانی در امان بدار و رهائی ببخش. آ……..مین!

محترم مومنی

مقاله قبلیتوکلی: انکار سخنگوی دولت اعجاب آور است
مقاله بعدیلاهیجی: سخنان علی یونسی نقض حقوق شهروندی است
محترم مومنی روحی
شرح مختصری از بیوگرافی بانو محترم مومنی روحی او متولد سال 1324 خورشیدی در شهر تهران است. تا مقطع دبیرستان، در مجتمع آموزشی " فروزش " در جنوب غربی تهران، که به همت یکی از بانوان پر تلاش و مدافع حقوق زنان ( بانو مساعد ) در سال 1304 خورشیدی در تهران تأسیس شده بود؛ در رشته ادبیات پارسی تحصیل نموده و دیپلم متوسطه خود را از آن مجتمع گرفته است. در سال 1343 خورشیدی، با همسرش آقای هوشنگ شریعت زاده ازدواج نموده؛ و حاصل آن دو فرزند دختر و پسر 47 و 43 ساله، به نامهای شیرازه و شباهنگ است؛ که به او سه نوه پسر( سروش و شایان از دخترش شیرازه، و آریا از پسرش شباهنگ) را به وی هدیه نموده اند. وی نه سال پس از ازدواج، در سن بیست و نه سالگی، رشته روانشناسی عمومی را تا اواسط دوره کارشناسی ارشد آموخته، و در همین رشته نیز مدت هفده سال ضمن انجام دادن امر مشاورت با خانواده های دانشجویان، روانشناسی را هم تدریس نموده است. همزمان با کار در دانشگاه، به عنوان کارشناس مسائل خانواده، در انجمن مرکزی اولیاء و مربیان، که از مؤسسات وابسته به وزارت آموزش و پرورش می باشد؛ به اولیای دانش آموزان مدارس کشور، و نیز به کاکنان مدرسه هائی که دانش آموزان آن مدارس مشکلات رفتاری و تربیتی داشته اند؛ مشاورت روانشناسی و امور مربوط به تعلیم و تربیت را داده است. از سال هزار و سیصد و پنجاه و دو، عضو انجمن دانشوران ایران بوده، و برای برنامه " در انتهای شب " رادیو ، با برنامه " راه شب " اشتباه نشود؛ مقالات ادبی – اجتماعی می نوشته است. برخی از اشعار و مقالاتش، در برخی از نشریات کشور، از جمله روزنامه " ایرانیان " ، که ارگان رسمی حزب ایرانیان، که وی در آن عضویت داشته منتشر می شده اند. پایان نامه تحصیلی اش در دانشگاه، کتابی است به نام " چگونه شخصیت فرزندانتان را پرورش دهید " که توسط بنگاه تحقیقاتی و مطبوعاتی در سال 1371 خورشیدی در تهران منتشر شده است. از سال 1364 پس از تحمل سی سال سردردهای مزمن، از یک چشم نابینا شده و از چشم دیگرش هم فقط بیست و پنج درصد بینائی دارد. با این حال از بیست و چهار ساعت شبانه روز، نزدیک به بیست ساعت کار می کند. بعد از انقلاب شوم اسلامی، به مدت چهار سال با اصرار مدیر صفحه خانواده یکی از روزنامه های پر تیراژ پایتخت، به عنوان " کارشناس تعلیم و تربیت " پاسخگوی پرسشهای خوانندگان آن روزنامه بوده است. به لحاظ فعالیت های سیاسی در دانشگاه محل تدریسش، مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد؛ و به ناچار از سال 1994 میلادی،به اتفاق خانواده اش، به کشور هلند گریخته و در آنجا زندگی می کند. مدت شش سال در کمپهای مختلف در کشور هلند زندگی نموده؛ تا سرانجام اجازه اقامت دائمی را دریافته نموده است. در شهر محل اقامتش در هلند نیز، سه روز در هفته برای سه مؤسسه عام المنفعه به کار داوطلبانه بدون دستمزد اشتغال دارد. در سال 2006 میلادی، چهار کتاب کم حجم به زبان هلندی نوشته است؛ ولی چون در کشور هلند به عنوان نویسنده صاحب نام شهرتی نداشته، هیچ ناشری برای انتشار کتابهای او سرمایه گذاری نمی کند. سرانجام در سال 2012 میلادی، توسط کانال دو تلویزیون هلند، یک برنامه ده قسمتی از زندگی او تهیه و به مدت ده شب پیاپی از همان کانال پخش می شود. نتیجه مفید این کار، دریافت پیشنهاد رایگان منتشر شدن کتابهای او توسط یک ناشر اینترنتی هلندی بوده است. تا کنون دو عنوان از کتابهای وی منتشر شده و مورد استقبال نیز قرار گرفته اند. در حال حاضر مشغول ویراستاری دو کتاب دیگرش می باشد؛ که به همت همان ناشر منتشر بشوند. شعار همیشگی او در زندگی اش، و تصیه آن به فرزندانش : خوردن به اندازه خواب و استراحت به اندازه اما کار بی اندازه است. چون فقط کار و کار و کار رمز پیروزی یک انسان است.