«بتمن» مجموعه تلویزیونی می‌شود

0
303

کمپانی فاکس «بتمن» را در قالب یک مجموعه تلویزیونی با عنوان «گاتهام» بازمی‌گرداند.

بتمن به عنوان یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌های داستانی در دهه های اخیر بارها و بارها سوژه فیلم‌های متعدد بوده است، اما دوستداران «شوالیه سیاه» این بار قادر خواهند بود چهره متفاوتی از بتمن را با مشاهده زندگی دیگر شخصیت‌های این کتاب مصور بشناسند.

به گفته فاکس، «گاتهام» از نظر داستانی مقدمه‌ای بر ماجراهای بتمن محسوب می‌شود. کمپانی فاکس دیروز اعلام کرد ساخت این مجموعه تلویزیونی را با بازی بن مکنزی سفارش داده است.

این مجموعه بر مبنای شخصیت‌هایی از دنیای کتاب‌های کمیک دی.سی شامل شخصیت بروس وین در جوانی با بازی دیوید مازوس، پنگوئن با بازی رابین لرد تیلور، ریدلر با بازی کوری مایکل اسمیت، زن گربه‌ای با بازی کامرن بیکوندووا خواهد بود. داستان این درام بر جیمز گوردون تبهکاری که موجب شهرت گاتهام شد، متمرکز است.

در این مجموعه نشان داده می شود که شخصیتی که مکنزی نقش او را بازی می‌کند چگونه در گاتهام سیتی رشد می کند و این پیش از ورود بتمن به صحنه است.

فیلمنامه این مجموعه را برونو هلر نوشته و دنی کانون نامزد جایزه امی و سازنده مجموعه «سی اس آی» آن را کارگردانی کرده و تهیه‌کننده ویژه آن هم خواهد بود. کمپانی برادران وارنر این مجموعه را برای تلویزیون می سازد.

هرچند هنوز زمان دقیق نمایش این سریال اعلام نشده اما در سال 15-2014 این سریال روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، این در حالی است که امسال هفتاد و پنجمین سال شکل گرفتن شخصیتی به نام بتمن است و به همین مناسبت 23 ژوییه در اواسط تابستان به عنوان روز بتمن انتخاب شده است.