با پیروزی لهستان بر آمریکا،ایران از صعود باز ماند

0
161

تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی نزدیک برابر آمریکا و کسب ۲ امتیاز خانگی حضور خود را در مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی ۲۰۱۵ مسجل کرد تا تیم ایران شانس صعود خود را از دست بدهد.

 تیم‌های ملی والیبال لهستان و آمریکا از ساعت ۲۲:۵۵ روز جمعه از گروه B رقابتهای لیگ جهانی دیدار خود را برگزار کردند که در پایان این بازی تیم لهستان با حساب ۳ بر ۲ مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

تیم لهستان با شکست آمریکا هشتمین برد خود را در لیگ جهانی کسب کرد و با ۲ امتیاز این برد نزدیک خانگی، جمع امتیازاتش را به عدد ۲۲ رساند و خیال خود را برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی راحت کرد. در گروه B از قبل صعود آمریکا مسجل شده بود.

این تیم با وجود باخت برابر لهستان همچنان با ۲۴ امتیاز صدرنشین است و لهستان نیز با ۲۲ امتیاز به همراه این تیم راهی مرحله نهایی شد. تیم‌های ایران و روسیه نیز با ۱۸ و ۲ امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم جدول باقی ماندند.

بدین ترتیب دیدار دوم تیم‌های ملی ایران و روسیه که از ساعت ۲۱ روز شنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود کاملا تشریفاتی خواهد بود و تیم ایران شانسی برای حضور در مرحله نهایی نخواهد داشت.