«با خدا می‌رقصم» بهترین فیلم جشنواره‌ای کانادایی شد

0
143

مستند نیمه بلند «با خدا می رقصم» به کارگردانی هوشنگ میرزایی جایزه بهترین مستند بالای ۳۰ دقیقه جشنواره فیلم «کلگری» کشور کانادا را دریافت کرد.

 مستند نیمه بلند «با خدا می رقصم» به کارگردانی هوشنگ میرزایی که پیش از این نیز جایزه بهترین فیلم مستند دهمین جشنواره مستند میرادس داک اسپانیا از نگاه تماشاگران را از آن خود کرده بود، توانست جایزه بهترین مستند بالای ۳۰ دقیقه جشنواره «کلگری» کشور کانادا را نیز دریافت کند.

فیلم مستند «با خدا می رقصم» روایت زندگی پیرمرد نابینای پاوه ای است که نمی‌بیند اما از راه خیاطی امرار معاش می‌کند و از راه خیاطی توانسته یک باغ زیبا بخرد. این پیرمرد پاوه ای با امید و روحیه طنزی که دارد بر ناتوانی جسمی‌ خود غلبه می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «کلگری» از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده و آثار در پنج بخش داستانی، مستند، انیمیشن، فیلم‌های آموزشی و پرفورمنس با موضوع معلولیت یا آثاری که یکی از عوامل اصلی آن دچار معلولیت شده اند، به نمایش درآمده است.

به گزارش مهر؛ علاوه بر هوشنگ میرزایی که به عنوان نویسنده، تهیه کننده، کارگردان تدوین و صداگذاری در تولید این مستند سهم داشته است، مجید قربانی نیز به عنوان فیلمبردار، جعفر خوشخو صدابردار از دیگر عوامل تولید مستند «با خدا می رقصم» هستند.