باشگاه بارسلونا درگذشت حجت‌الاسلامی گفت

0
165

باشگاه بارسلونا درگذشت میلاد حجت الاسلامی خبرنگار ورزشی را تسلیت گفت.

باشگاه بارسلونای اسپانیا با ارسال ایمیلی به خبرگزاری تسنیم درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار این خبرگزاری را در سانحه سقوط هواپیمای A۳۲۰ تسلیت گفت و ابراز همدردی کرد.

پرواز شماره ۹۵۲۵ خطوط هوایی ژرمن وینگز روز سه‌شنبه هفته گذشته در حالی که از بارسلونا به‌‌مقصد دوسلدورف آلمان پرواز می‌کرد در کوه‌های آلپ سقوط کرد و ۱۵۰ نفر شامل ۱۴۴ مسافر و ۶ خدمه‌ جان خود را از دست دادند. نام میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی از خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز میان قربانیان و جان‌باختگان این حادثه دلخراش بود.

139401121546333135026395

در ایمیل ارسالی باشگاه بارسلونا به خبرگزاری تسنیم آمده است:

” اجازه بدهید از جانب دپارتمان ارتباطات باشگاه بارسلونا صمیمانه‌ترین تسلیت خود را بابت از دست دادن میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار شما اعلام کنم. همچنین قدردان شما می‌شوم اگر این ابراز همدردی من را هم به خانواده و دوستان او برسانید.”

” ما می‌دانیم که چند روز پیش از این حادثه تلخ سقوط هواپیمای ژرمن‌وینگز در کوه‌های آلپ، میلاد حجت‌الاسلامی در نیوکمپ بوده و بازی بارسلونا برابر رئال‌مادرید در چارچوب مسابقات لالیگا را تماشا کرده است. در این لحظات دشوار ما در خدمت شما هستیم تا هر کاری که از دست‌مان بر می‌آید برای‌تان انجام دهیم. “

با دورود فراوان

آلبرت مونتاگیوت، مدیر ارتباطات باشگاه بارسلونا

اول آوریل ۲۰۱۵