بازیگر «پلنگ سیاه» فیلم بعدی‌ خود را انتخاب کرد

0
351

 چادویک بوزمن تهیه کننده و بازیگر یک تریلر اکشن با عنوان «۱۷ پل» خواهد شد. این فیلم را برایان کرک که خلق «لوتر» و «بازی تاج و تخت» را در کارنامه دارد، بر مبنای فیلمنامه‌ای از آدام مِرویس کارگردانی می‌کند.

در این فیلم بوزمن در نقش یک بازرس بدنام پلیس نیویورک ظاهر می‌شود که با تلاش برای دستگیری فردی که به کشتار پلیس‌ها می‌پردازد، نور رستگاری بر او تابانده می‌شود.

تولید این فیلم از سپتامبر پیش رو آغاز می‌شود.

بوزمن با ایفای نقش شخصیت اصلی «پلنگ سیاه» توجه میلیون‌ها نفر را به خود جلب کرد. این بازیگر ۴۱ ساله فیلمنامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس هم هست.

وی از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ و از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته می‌توان به «۴۲»، «خدایان مصر» و «روز عضوگیری» اشاره کرد. وی سال ۲۰۱۸ بازیگر «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» هم بوده و با فیلم بعدی این مجموعه در سال ۲۰۱۹ نیز دیده خواهد شد.

این بازیگر قرار است با همکاری لوگان کالس تهیه فیلمی با اقتباس از خاطرات حکیم اولیشئی اختر فیزیکدان و ستاره‌شناس آمریکایی را با عنوان «ستارگان در روح من» بسازد. این ۲ با هم تهیه فیلم «پیامی از شاه»‌ را سال ۲۰۱۶ نیز انجام داده بودند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «۱۷ پل» برای STX فیلمز ساخته خواهد شد. لوگان کولس و جو و آنتونی روسو کارگردان‌های «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» از دیگر تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود.