بازیگر محبوب برگمان به «بازی تاج و تخت» پیوست

0
133

مکس فون سیدو بازیگر مورد علاقه اینگمار برگمان به فصل ششم سریال محبوب «بازی تاج و تخت» پیوست.

 در حالی که دو روز پیش اعلام شده بود یان مک شین بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» یکی از اعضای تیم بازیگران سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» خواهد بود، امروز اعلام شد مکس فون سیدو نیز به فصل ششم این سریال ملحق شده است.

در واقع باید گفت او همین الان در گروه بازیگران است و جلوی دوربین این مجموعه نیز رفته است. این بازیگر با سابقه در نقش کلاغ سه چشم ظاهر می‌شود که مرشد و الهام بخش بارنز است.

گفته شده هر چند هر دوی این بازیگران- مک شین و فون سیدو- نقشی طولانی در این سریال نخواهند داشت، اما قطعا نقش‌هایی به یادماندنی به آنها داده شده است.

اطلاع زیادی از شخصیت «کلاغ سه‌چشم» در دست نیست جز این که تاکنون ارجاع زیادی به این شخصیت در بخش‌های مختلف سریال شده است. فصل چهارم این سریال نیز با ملاقات «تیم بران» با این شخصیت اسرارآمیز به پایان رسید. خود این فکر که این شخصیت کوتاه، اما بسیار مهم و تاثیرگذار است، به حد کافی هیجان‌انگیز هست. آیا این به معنای پایانی مخوف و شرورانه برای «بران» است؟ یا شاید «کلاغ سه چشم» بران را به سرعت ترک کند؟

در هر حال مشخص است که فون سیدو کیفیتی اسطوره‌ای به این شخصیت خواهد داد. او همیشه بازیگر فوق العاده‌ای بوده و جز بازی در فیلم‌های به یاد ماندنی اینگار برگمن کارگردان سوئدی، در فیلم‌هایی چون «جن گیر»، «گزارش اقلیت» و «شاتر ایلند» مهر خود را بر فیلم زده است.

او در عین حال دومین بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» است که در اپیزود هفتم «جنگ ستارگان» بازی می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از مووی نیوز، به تازگی دست اندرکاران سریال «بازی تاج و تخت» اعلام کردند این سریال تا فصل هشتم ادامه می‌یابد و در حالی که کتاب ششم مارتین هنوز منتشر نشده، اطلاعات سریال دیگر قابل پیش‌بینی نیست و با مذاکرات نویسنده و سازندگان، فیلم و مسیر اصلی آن پیش می‌رود.