بازیگر فیلم «گرگ و میش» به جدیدترین اثر نولان می‌پیوندد..

0
465

مکنیز فوی که در فیلم سینمایی «گرگ و میش» در نقش دختر ادوارد و بلا بازی کرده بود در جدیدترین فیلم سینمایی کریستوفر نولان بازی می‌کند.

به گزارش سینما پرس، مکنیز فوی که در آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی «گرگ و میش» (Twilight) در نقش دختر ادوارد (رابرت پتینسون) و بلا (کریستن استوارت) بازی کرده بود، برای بازی در جدیدترین فیلم سینمایی کریستوفر نولان به نام «میان ستارگان» (Interstellar) در حال انجام مذاکرات نهایی است.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، متیو مک‌کاگنی، آنی هتوی، جسیکا چستین، مایکل کین و کیسی افلک دیگر بازیگران مطرح و برجسته فیلم سینمایی «میان ستارگان» هستند که پیش از این برای بازی در این پروژه قرارداد امضا کرده‌اند.

کریستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان فیلمنامه «میان ستارگان» را نوشته است و این فیلم تخیلی سفر اکتشافی گروهی از انسان‌ها در زمان و کرم‌چاله‎ها را به تصویر می‌کشد.

بنابر اظهارات مسئولان سازنده «میان ستارگان»، این فیلم سینمایی در تاریخ ۷ نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

سه گانه «بتمن» (Batman)، «تلقین» (Inception) و «پرستیژ» (The Prestige) از جمله برجسته‌ترین آثار نولان به شمار می‌آیند که پیش از این ساخت آن‌ها را برعهده داشته است.