بازیگر سریال جدید نویسنده «لاست» مشخص شد..

0
923

جاستین ترو در سریال «باقیمانده‌ها» نوشته دمین لیندلف، یکی از نویسندگان اصلی سریال «لاست» بازی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، جاستین ترو، بازیگر و فیلمنامه نویسی که اخیرا فیلم «راک دوران» را روی پرده داشت در سریال «باقیمانده‌ها» نقش رئیس پلیسی را بازی می‌کند که در قسمت اول سریال تمام فکر و ذکرش حفظ امنیت و قانون است.

سریال در شبکه اچ‌بی‌او تولید و براساس کتابی به همین نام نوشته تام پروتا ساخته می‌شود. داستان این کتاب در دنیایی آخرالزمانی می‌گذرد و ماجرای مردمی است که سعی می‌کنند در این دنیا که دیگر شبیه گذشته نیست زنده بمانند.

جاستین ترو که اخیرا با نامزدی با جنیفر انیستون به چهره داغ رسانه‌ها بدل شده نقش کوین گریوی را بازی می‌کند. او رئیس پلیس و پدر دو فرزند است و باید در دنیایی که مدام از نرمال بودن دور می‌شود، سعی کند نرمال باقی بماند.

atores-de-lost

شبکه اچ‌بی‌او پس از ساخت قسمت اول و آزمایشی سریال درمورد تولید آن تصمیم می‌گیرد. اگر اچ‌بی‌او به «باقیمانده‌ها» چراغ سبز نشان دهد، اولین سریال ترو از سال 2000 و سریال «منطقه» است.

او در سریال‌های «شش پا پایین‌تر» و «پارک‌ها و تفریحات» به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته است. او در دنیای سینما بیشتر به عنوان فیلمنامه نویس «آیرون من 2»، «تندر حاره‌ای» و «راک دوران» شهرت دارد.

لیندلف که یکی از نویسندگان اصلی سریال «لاست» بود، در اینجا سرپرست نویسندگان و مدیرتولید است.

پیتر برگ، کارگردان «ناو» و «هنکاک» نیز قسمت اول سریال را کارگردانی می‌کند.

سبک مجموعه

در این مجموعه تلویزیونی از گذشته نمایی ( Flashback)‏ بسیار استفاده می‌شود. معمولاً در هر قسمت از سریال یکی از شخصیت‌ها در مرکز توجه قرار می‌گیرد و در لابه‌لای داستان، گذشته‌ای از زندگی او نمایش داده می‌شود که اطلاعاتی مربوط به دورهٔ قبل از سوار شدن به پرواز به بیننده می‌دهد. در قسمت‌های پایانی فصل سوم و قسمت‌های پخش شدهٔ فصل چهارم، گاهی حالتی برعکس رخ می‌دهد به این نحو که تصاویری از آینده نمایش داده می‌شود.در اصطلاح سینمایی به این کار آینده نمایی (Flashforward)‏ گفته می‌شود.

موسیقی سریال 

موسیقی لاست توسط مایکل جیاچینو ساخته و بوسیله ارکستر هالیوود استودیو اجرا گردیده است. موسیقی مجموعه عمدتاً تم هایی تکرار شونده را شامل می شود که موضوع آنها را رخدادها، مکان ها و شخصیت های مختلف تشکیل می دهند. جیاچینو در ساخت موسیقی مجموعه از صدای سازهای ابدائی و نا متعارفی چون نواختن بر قطعات آویزان مخزن سوخت هواپیما استفاده کرده است.

lost-cast-9

محل‌های فیلمبرداری 

فیلمبرداری لاست در اوآهو در هاوایی و توسط دوربین‌های ۳۵ میلیمتری پاناویژن انجام گرفت. فیلمبرداری قسمت اول سریال، در شمال غربی ساحل ماکولئیا (به انگلیسی: Mokulē’ia)‏ (در هاوایی) انجام شد. قسمت‌های غار در فصل اول، در لوکیشن‌های غیر واقعی(ماکت) ساخته شد و فیلم‌برداری آن توسط شرکت زیراکس انجام شد.محل فیلم‌برداری یک انبار بود .جایی که از بعد از اخراج گستردهٔ کارکنان در سال ۱۹۹۹ خالی شده بود.

قسمت‌هایی که از زندگی افراد قبل از سقوط حکایت داشت، در مناطق مختلف دنیا از قبیل نیویورک، کالیفرنیا، عراق و استرالیا فیلم‌برداری شده‌اند.

جزئیات سریال 

پخش چهارمین فصل این مجموعهٔ تلویزیونی از ۳۱ ژانویه ۲۰۰۷ آغاز شد. قرار بود که این فصل شامل ۱۶ قسمت باشد که به خاطر اعتصاب اصناف نویسندگان آمریکا فقط ۸ قسمت آن ساخته شد. سپس قسمت‌های دیگری نیز ساخته شد و پخش قسمت‌های ۹ به بعد آن از ۲۴ آوریل ۲۰۰۸ شروع شد. فصل چهارم کلاً ۱۴ قسمت داشت که دو قسمت انتهایی آن به طور پیوسته در تاریخ ۲۹ مه ۲۰۰۸ نمایش یافتند.

در مه ۲۰۰۷ اعلام شد که فصل‌های چهارم، پنجم و ششم این سریال پخش خواهد شد و تا مه ۲۰۱۰، ۱۱۷ قسمت از آن تولید می‌شود. در فصل ششم مدت زمان هر قسمت به یک ساعت افزایش یافت.lost_cast

این مجموعهٔ تلویزیونی توسط دیمون لیندلوف، جی. جی. آبراهامز و جفری لالیبر ساخته شده و بیشتر در جزیرهٔ اوآهو در هاوایی فیلم برداری شده‌است. قسمت مقدماتی و آزمایشی این مجموعه در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۰۴ پخش شد. بعد از آن تاریخ پنج فصل از این مجموعه به روی آنتن رفته‌است. مجموعه توسط شبکه ABC آمریکا، کمپانی بد روبات و کمپانی گرس اسکیرت تهیه شده‌است و از شبکه ABC آمریکا در آمریکا پخش می‌شود. موزیک متن آن توسط مایکل جیاکینو ترکیب شده‌است.