بازیگر جوان فیلم پرفروش بریتانیا درگذشت

0
267

در حالی که تنها چند روز از اکران فیلم «برادری» در بریتانیا می‌گذرد و این فیلم در فهرست پرفروش‌ها جای گرفته، بازیگر ۲۹ ساله این فیلم درگذشت.

 ایرون ایتون بازیگری از جنوب لندن که تنها ۲۹ سال داشت و از بازیگران فیلم «برادری» بود در خانه‌اش در حالی یافت شد که درگذشته بود.

با درگذشت این بازیگر که هنوز علت مرگ او روشن نیست، ادای احترام زیادی به او شده است. وی در فیلم «برادری» در نقش شخصیتی به نام تیردراپ در فیلمی که ساخته نوئل کلارک بود بازی کرد.

این فیلم سومین قسمت از سه گانه‌ای درباره زندگی تبهکاران در لندن است و نوئل کلارک کارگردان فیلم که کار خودش را از بازیگری شروع کرده، در این فیلم به نقش آفرینی نیز پرداخته است.

کلارک با ادای احترام در توییتر نسبت به این بازیگر جوان نوشت: روحت قرین آرامش. هنوز خیلی کارها با هم داشتیم و همین چند روز پیش داشتیم با هم حرف می‌زدیم…

ایتون که با مادر و برادر کوچکترش زندگی می‌کرد برای دریافت جایزه بهترین بازیگر در دستاوردهای بین‌المللی برای بازی در فیلم بریتانیایی سال ۲۰۱۵ با عنوان «آول- غایب بدون عشق» نامزد دریافت جایزه شده بود. او برای پرورش بازیگران جوان‌تر و تازه کار در جنوب لندن و در کارگاه‌های آموزشی نیز کار می‌کرد.

به گزارش مهر به نقل از گاردین، فیم «برادری» از ۲۸ آگوست در بریتانیا روی پرده رفته و ۹۷۱ هزار پوند در  روز اول اکرانش فروخته است. این فیلم در یک هفته اول اکرانش بیش از ۱.۹۸ میلیون پوند فروش کرده است.