بازیگر «بازی تاج و تخت» راهی «جنگ ستارگان» شد

0
456

«امیلیا کلارک» – بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» – در فیلمی مرتبط با دنیای «جنگ ستارگان» ظاهر می‌شود.

 «امیلیا کلارک»، هنرپیشه سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» در فیلم جدیدی که درباره‌ی «هان سولو» شخصیت اصلی مجموعه سینمایی «جنگ ستارگان» ساخته می‌شود، ایفای نقش می‌کند.

«کلارک» که با نقش «دنریس تارگرین» در سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود، در این پروژه جدید همبازی «آلدن ارنریچ» و «دونالد گلاور» می‌شود.

«فیل لرد» و «کریس میلر» تهیه‌کنندگان این فیلم هستند که متن فیلمنامه آن را هم مشترکا به نگارش درآورده‌اند. داستان این اثر پیش از «جنگ ستارگان: امیدی نو» اتفاق می‌افتد و تاریخ اکران آن ۲۵ می ۲۰۱۸ اعلام شده است. قسمت جدید جنگ ستارگان با نام «روگ وان» روز ۱۶ دسامبر به روی پرده خواهد رفت.

«جنگ ستارگان: بیداری نیروها» که دسامبر ۲۰۱۵ اکران شد، موفق شد ‌در سینماهای به فروشی دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر:فیلمبرداری فصل جدید سریال «بازی تاج و تخت» تا پایان سال جاری میلادی پایان می‌پذیرد، بنابراین «کلارک» برای حضور در این پروژه علمی ـ تخیلی مشکلی نخواهد داشت. این زن بازیگر ماه ژوئن در فیلم «من پیش از تو» که اقتباس موفقی از یک رمان پرفروش به همین نام است، هم بازی کرد. «من پیش از تو» در سطح جهان ۲۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش داشت.

Travel Centre Maldives