بازیگر “بازی‌های گرسنگی” با ساموئل ال جکسون همبازی می‌شود

0
247

برونو گان بازیگر قسمت دوم فیلم “بازی‌های گرسنگی” با عنوان “آتش گرفتن” به جمع بازیگران فیلم جدید “تقریبا کشنده” پیوست.

 در کنار برونو گان، هیلی ساینفلد نیز در این فیلم نقش دختر نوجوانی را بازی می‌کند که یک آدمکش حرفه‌ای است اما از این زندگی فرار می‌کند تا بتواند زندگی معمولی یک دختر دبیرستانی را تجربه کند، با این حال رقبای زندگی قبلی او از جمله شخصیت جسیکا آلبا به او این اجازه را نمی‌دهند…

کایل نیومن مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و جان دی آکرو فیلمنامه آن را نوشته است. جان چنگ و برت رتنر از طریق کمپانی رت پک انترتینمنت کار تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارند. کار تهیه فیلم در آتلانتا آغاز شده است.

برونو گان شخصیت جونز، مرد دست راست شخصیت جسیکا آلبا یعنی ویکتوریا ناکس را بازی می کند. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به ساموئل ال جکسون نیز اشاره کرد.

در قسمت دوم مجموعه پرطرفدار “بازی‌های گرسنگی” گان نقش بروتوس یعنی همان فردی را بازی می‌کند که یکی از برندگان قبلی بازی های مرگبار بوده و حال برای بازگشت به بازی ها انتخاب شده است. گان همچنین نقش جدیدی را نیز در فیلم “نوارهای واتیکان” به دست آورده است.

در حالی این فیلم بیست و دوم نوامبر راهی سینماهای آمریکا می شود که مراسم فرش قرمز آن به تازگی در لندن برگزار شد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در ۲۲ فوریه ۲۰۱۲ ، “بازی‌های گرسنگی” توانست رکورد فروش در اولین روز را بشکند و رتبه بالاتر از رکورد قبلی یعنی “گرگ و میش: کسوف” را به دست آورد.