بازیگران «جنگ‌های ستاره‌ای 7» مشخص شدند

0
121

شرکت‌های والت دیزنی پیکچرز و لوکاس‌فیلم پس از ماه‌ها گمانه‌زنی رسانه‌ای اسامی بازیگران فیلم جدید مجموعه سینمایی «جنگ‌های ستاره‌ای» را اعلام کردند.

جان بویگا، دیزی ریدلی، آدام درایور، اسکار آیزاک، اندی سرکیس، دونال گلیسن و ماکس فون سیدو در «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7» به بازیگران سه‌گانه اول این مجموعه شامل هریسن فورد، کری فیشر، مارک همیل، آنتونی دانیلز، پیتر میهیو و کنی بیکر می‌پیوندند.

والت دیزنی پیکچرز و لوکاس‌فیلم در حالی سه‌شنبه شب اسامی بازیگران هفتمین فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» را به طور رسمی اعلام کردند که ماه‌ها بود در رسانه‌ها اخبار مختلف درباره بازیگران این فیلم منتشر می‌شد.

جی. جی. آبرامز که «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7» را کارگردانی می‌کند، با ابراز خوشحالی از اینکه بازیگران قدیمی این مجموعه سینمایی موفق با تعدادی بازیگر جدید همراه می‌شوند، گفت: «فیلمبرداری را تا چند هفته دیگر شروع می‌کنیم و همه سعی می‌کنند هر چه در توان دارند به کار ببرند تا باعث افتخار طرفداران «جنگ‌های ستاره‌ای» شوند.»

در حالی که سازندگان فیلم هنوز درباره شخصیت‌های فیلم توضیح نداده‌اند، منابع نزدیک به پروژه به ورایتی گفتند درایور نقش ضدقهرمان اصلی را که شخصیتی مانند «دارت ویدر» دارد، بازی می‌کند. شخصیت آیزاک شبیه هان سولو است و بویگا به نقش یک جِدای مقابل دوربین می‌رود.

هنوز معلوم نیست درایور کدام نقش را بازی می‌کند، اما ظاهرا بچه‌های سولو و پرنسس لیا در فیلم جدید نقش دارند. شاید ریدلی نقش دختر آن‌ها را بازی کند.

باب ایگر رئیس دیزنی اخیرا گفت داستان هفتمین «جنگ‌های ستاره‌ای» 30 سال پس از فیلم «بازگشت جدای» (1983) روی می‌دهد.

آبرامز و شریکش برایان برک در شرکت «بد روبات» «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7» را تهیه می‌کنند و کاتلین کندی از لوکاس‌فیلم مدیر تولید پروژه است. آبرامز و لارنس کاسدان اخیرا فیلمنامه را بازنویسی کردند. کاسدان یکی از فیلمنامه‌نویسان «امپراتوری ضربه می‌زند» (1980) بود.

جان ویلیامز آهنگساز هر شش فیلم قبلی «جنگ‌های ستاره‌ای» موسیقی فصل جدید این مجموعه سینمایی علمی تخیلی را هم می‌سازد که 18 دسامبر 2015 روی پرده سینماها می‌رود.

جرج لوکاس خالق مجموعه «جنگ‌های ستاره‌ای» و موسس لوکاس‌فیلم در مقام مشاور هنری با این پروژه همکاری می‌کند.

سری فیلم‌های «جنگ‌های ستاره‌ای» از سال 1977 با فیلمی به همین نام به کارگردانی لوکاس با حضور بازیگرانی مانند همیل، فورد و الک گینس آغاز شد. «جنگ‌های ستاره‌ای» دو دنباله «امپراتوری ضربه می‌زند» (اروین کرشنر) و «بازگشت جدای» (ریچارد مارکواند) را به همراه داشت.

لوکاس بیش از دو دهه پس از نمایش اولین فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» تولید دومین سه‌گانه خود را آغاز کرد که داستان آن پیش از حوادث سه‌گانه اول روی می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود اول ـ تهدید شبح» به عنوان اولین فیلم سه‌گانه جدید سال 1999 پخش شد و «حمله کلون‌ها» و «انتقام سیت» سال‌های 2002 و 2005 به نمایش درآمدند.

فروش شش فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» بیش از چهار میلیارد دلار بوده است.

www.eatgeekplay.com